Då ligg det meget an til at eg har handla meg ny bay..
69/70 doubledoor.
Typisk meg å bestemme meg rett før eg reiser offshore, dog.. Smartass! Bilen blir nok ståande på vinterlageret til våren.. Men DÅ!
Og alle frydar seg..
1970 modell, registrert i 69. Double door, Csp girspak, strøken 1600 motor, registrert for 6 personer. 2 foran - 4 bak. Men det er kun sitteplasser for 2 bak pr. i dag.
Westfalia sofa/rock`n`roll seng baki. Senket med hestesko bak, innsveisa sway away +high jackers dempere foran. Banjo ratt, turteller og oljetemp.
Bambus hyller under dashen, hanskeromslokk, Defa stikk kontakt inni panelen (med strøm inntaket under panelen) Jailbars,Brm,cd/radio+++++
Attachments
vestlandet 2 090.jpg (26.34 KiB) Viewed 1326 times
vestlandet 2 067.JPG (18.66 KiB) Viewed 1324 times
vestlandet 2 065.jpg (31.29 KiB) Viewed 1296 times
vestlandet 2 012.jpg (33.39 KiB) Viewed 1307 times
sommer 2007 071.jpg (25.18 KiB) Viewed 1309 times
sommer 2007 062.jpg (29.72 KiB) Viewed 1314 times
Last edited by Anonymous on Mon Nov 23, 2009 11:15 pm, edited 1 time in total.
Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Ein annan feature på denne er hijackers framme, så når det er camping på gang, kan eg justere vinkelen på bilen med ein liten kompressor.. Så er det berre å tappe ut igjen lufta når eg skal køyre, og bilen får eit frekt stuk..
Det er gamlebilen til Jaru på VWNorge. Han solgte den til Kim Larsen (som har ein blå splittbuss med Lillehammer Musikkhandel-logo), som igjen solgte den til meg.
No blir det å handle inn roof-rack og selar til ungane bak.. Og så må combi-camp'en min fram frå mørket. Den har - ettersom eg hugsar - identisk farge med bilen. Hehe..
Gratulerar med skamlekker Bay! Har høyrd rykter om att doubledoor er i skuddet for tida 'og!
Var ikkje mange dagane du overlevde utan BAYdrenaline, men med tanke på kva du hadde og kva du får, så skulle ein tru du har gjort ein god "Handel"