Page 1 of 1

Robert si Boble 66mod

Posted: Wed Nov 11, 2009 9:30 pm
by Capri
Får prøve meg på dette forumet eg også då :P
Har ei VW Boble 1300 1966mod som eg kjøpte for eit par måner siden :thup.
Eg fant den telfeldigvis på ein lagringsplass for ein bondegård inn mot skogen, "forlatt og ensom", ein dag eg var på jobb på linjene litt bortforbi ???.
Eg fekk tak i nommeret til han som eigde den, men han var ikkje interrisert i å selga den så billig sida han hadde resturert den for fem år sida.
Bilen vart teken ut av garasjen like etter den var ferdig resturert, sida han som eigde den for på skule, og faren trengte garasjeplass, og den skulle bli tatt i bruk.
Sida hadde den stått her. :(
Men so tok eg kontakt med han no, eit halt år seinare. Då fekk eg han til å møta meg ved bobla. Då vart han forskrekka over korleis den var blitt og han såg sorgen i at den sto der, og eg fekk kjøpa den til ein god pris. ;D
Dette var eit meget godt utgangspunkt for meg sida det berre var litt flassa lakk på taket og øveflaterust på understell og diverse. All rust og sveising var jo gjort, utenom eine baksjermen som må rustsveisast. Bilen var heilt orginal, utenom at blinklysa var fjerna på fram skjermane.
Så her begynner prosjektet mitt som eg holder på med innimellom når eg har tid:

Sllik var den då eg fant den:
[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
[attachment=4]

Sv: Robert si Boble 66mod

Posted: Wed Nov 11, 2009 10:51 pm
by erika
Grombil det der! Er vel en 67 modell - beste årgang.

Velkommen på forumet!

Sv: Robert si Boble 66mod

Posted: Wed Nov 11, 2009 11:26 pm
by Capri
erika wrote: Grombil det der! Er vel en 67 modell - beste årgang.

Velkommen på forumet!
Takk for det :)
Det er 6 Volt, i 67 begynta di vel med 12 Volt?
Eg er ny på desse boblegreiene men var ganske sikker på det var 66mod :P
Hadde jo vore endo bedre å sleppa å bygga den om til 12V, men det er no ikkje det stora problemet.

Sv: Robert si Boble 66mod

Posted: Wed Nov 11, 2009 11:32 pm
by Capri
Har fått tak i Recaro stoler :P
[attachment=1]

Luisi ratt, eightball girkula og svarte dørtrekk ;)
[attachment=2]

Takgrind er jo også eit must!
[attachment=3]

Har også begynt å bygga den om til 12Volt og oppussing av motorrommet
[attachment=4]
[attachment=5]
[attachment=6]

Sv: Robert si Boble 66mod

Posted: Wed Nov 11, 2009 11:53 pm
by Capri
[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]

Så er det motorvalg????
Så har eg jo ein 1.6l motor ståandes, lurer litt på om den skal inn i stadenfor.
Nåken som veit om girkassen tåler dei påkjenningane den kan få av denne motoren? om eg bør bytta til 1.6.
Har og ein nyoverhalt turbodiesel motor, men då forsvinner jo den luftavkjølte motoren ???

Sv: Robert si Boble 66mod

Posted: Thu Nov 12, 2009 12:35 am
by Tistlo
Å pakka ein bil ned i pressenning er noko av det dummaste du gjer.. spesielt når den står uti marka.. Men gratulerar!! kjempebil det der!

Og det er nok ein 67modell. Sjekk understellsnummeret, det begynner med 116 om det er 66modell og 117om det er 67.

Dersom du har 67modell, så er girkassa i den veeldig bra! Så ikkje tru att dei massive hestakreftene i ein 1600 motor riv sond akslingane dine ;D

Bilen er 6 volt(12 volt begynte i 67 i amerika), men om det er 67modell(forutsatt att det er org. girkasse) så har den spesielt svinghjul, og startar. Dvs. svinghjulet er lika stort som 12volt ergo 1600 motor passar rett inn.

Sv: Robert si Boble 66mod

Posted: Thu Nov 12, 2009 1:10 am
by Capri
ja,ser veldig likt ut vertfall.
Takk for det, eg får sjekka åpp i da ;)
Veit berre at ein kompiss av meg hadde 2.1i på 1.3 girkasse trur eg da va, å då rauk den etter eit par meters kjøring :P men er vell berre ca 15 massive hestekrefter forskjell på 1.3 og 1.6? :P

Sv: Robert si Boble 66mod

Posted: Thu Nov 12, 2009 7:55 am
by Jon T
Hei og grattis med den kuleste årgangen!
Hvilken girkasse som står i bilen avgjøres av hvilken motor bilen ble levert med, 1300 modellen har den dårligste kassen mens girkassen fra 1500 er den neste beste orginale boble kassen du får fatt i. 
Frem til 67 var alle boblene 6V men i 67(aug66-aug67) ble 1300 modellene levert med 6V mens 1500 modellene hadde 12V. Hvorfor bygger du om til 12V?
En 1600 motor duger i massevis og siden du har vinteren på deg så kan smått modifisere den og få den til å gå enda bedre!

Lykke til...

Sv: Robert si Boble 66mod

Posted: Thu Nov 12, 2009 5:03 pm
by Capri
Takk for det  ;)
Bygger den om til 12V fordi det er mykje meir praktisk med tanke på f.eks: CD spiller, sigarettutak, hjelpestarter eller starthjelp av andre bilar, å dei hadde ikkje 6 volt batteri i butikkane her i nærheten å visst eg skall bytte motor, så er det 12V bensin/tommgangsregulator og choke på den forgasseren.
Går vell litt tid med dette prosjektet sida mykje av tida og pengane no går i bygging av ny "verkstad" å Caprien skal gjerast ein del med i vinter.
Men må ha den klar til neste vårmønstring iallefall  :P så får eg sjå om eg får møtt åpp med den og :)
Prøvde ein 1303S (1,6l). Var øveraska over kor godt den jekk faktisk :D