Page 1 of 1
Store planar for 1303en (diskusjon flyttes til "Geirs garasje -GSR-")
Posted: Thu Oct 01, 2009 2:01 pm
by StarBugs Geir
Har tenkt å "ta litt av" med 1303en så fort sveisekurset er unnagjort. Stikkord: Ekstremt lett(for å kompensere mi vekt

), stiv som f...., "passelig" maskin (ca. 130-150hk) og svært gode køyre/bremseeigenskapar. Tenkjer meg plexiglas i bak/side/dør-vindu, eindel carbon/glasfiber, racing (plast)tank, halvbur, "ribba" interiør/dashbord, lette racing-stolar osv. osv.
Har lest meg fram til ein del på bremser/hjuloppheng. Der det stoppar opp er spesielt på letting og oppstiving av karrosseri. Har lest ein artig artikkel om ein finsk 1303s som var i nærleiken av det eg vil ha, men kunne tenkt meg meir detaljerte forklaringar/teikningar og beskrivelse av kva som er lov og ikkje. Vil gjere mest mogleg sjølv. Det skal sjølvsagt være godkjent til gatebruk også.
Nokon som har råd/linkar til gode "low-cost" eller "gjer det sjølv" prosjekt? Helst med MASSE Reodor Felgen løysingar og kreativitet!

Sv: Store planar for 1303en
Posted: Thu Oct 01, 2009 5:03 pm
by hans
gud bedre - jeg må lære meg å lese

spurte om den skulle være godkjent
anyhoot - KW justerbart understell er god knall om du ønsker tight cornering - koster vel fra ca 8000 og så langt du ønsker ta det.
om du skal ha halvbur er baksete fy fy - men regner ikke med du skal ha det i .
er en svenske som driver lager halvbur - lurer på om det var på callook forumet (?) jeg leste om det . Så meget pent ut - og prisen var vel ca 3000 kr
http://cal-look.no/lounge/index.php/topic,9284.0.html <--- fant den
Sv: Store planar for 1303en
Posted: Thu Oct 01, 2009 6:49 pm
by erika
Du vet det at det er rimeligere å kvitte seg med noen kilo enn å kjøpe karbonseter etc.

Sv: Store planar for 1303en
Posted: Thu Oct 01, 2009 8:35 pm
by Jon T
erika wrote:
Du vet det at det er rimeligere å kvitte seg med noen kilo enn å kjøpe karbonseter etc.
Obs; Geir består av kun muskler så sov med ett øye åpent
Dette blir spennende Geir, blir det hull borring og garasje lakk eller blir det full show n'shine lakk og "normalt" utseende på eksteriøret?
Spennende blir det uansett å se resultatet..
Sv: Store planar for 1303en
Posted: Thu Oct 01, 2009 9:30 pm
by RZR-Marius
Forsket litt på det her for en stund siden. Plexi sparer ikke så mye vekt. Skal heller ikke så mye til for å bli stripete. Sørg isåfall for å kjøpe skikkelig kvalitet. Der du kan hente mest (MYE) er gf/carbon dører,panser og baklokk.. Men dette koster bortimot sideflesket. Hullborring gir og nærmest nada. Ribbing av interiør gir fort noen kilo og merkes bra!
Regner med du har sett her;
http://www.remmele-motorsport.com/
" Weight of a carbon fiber door is approx. 3.8 kg, original steel door has 18.8 kg!!"
Sv: Store planar for 1303en
Posted: Fri Oct 02, 2009 4:25 pm
by StarBugs Geir
Det blir skikkelig "sveitser-look", altså hol i hol. Ikkje fordi det sparer så mykje vekt, men det er fint å ha noko å putle med. I tillegg ser det jo j...... rått ut!

Når det gjeld mi eiga vekt, har eg freista i 20 år å gjera noko med den. Det har heller ikkje vore billeg.
Trur det skal gå kjappare å reduserer vekta på bobla. Står eg på litt, går eg kanskje ned sjølv og. Berre fordelar her!
Det blir tilnærma originalt eksteriør, med nokre diskret "grep"/ombyggingar som ein må sjå litt ekstra for å oppdage. Har litt sansen for slikt. Det blir svære og sære hjul (ikkje Porsche). Racingstolar i knallfarge, semska ratt og mykje alu og floss/semska i interiøret. Tanken er å gjere ALT sjølv. Det vil sei: lakkering (leige boks), retting, sveising, ombygging av bremser/oppheng, interiør, osv osv blir "by Geir", men sjølvsagt innafor lovverket. Unntaket blir motor. Det blir som sagt turnkey. Blir uansett ikkje arbeidsledig........
Dei som er ekstremt oppteken av å ha det originalt blir anbefalt å lukke augene når dei passerer mine prosjekt.....
Snakka forøvrig med ein eg kjenner som meinte carbon-jaget var berre tull. Han hevdar at glassfiber i god/riktig kvalitet blir (nesten) like lett, og MYKJE billigare. Nokre synspunkt på dette?
Sv: Store planar for 1303en
Posted: Fri Oct 02, 2009 4:28 pm
by Solan
Wrap your ass in fiberglass...

Sv: Store planar for 1303en
Posted: Fri Oct 02, 2009 5:17 pm
by RZR Sune
Dette blir knallkjekt å følge Geir. Jeg vet du har øye for detaljer etter å ha sette mange av dine tidligere biler på CityPark i sin tid:)
Kjør på!
S
Sv: Store planar for 1303en
Posted: Fri Oct 02, 2009 5:37 pm
by StarBugs Geir
Har blitt nokre bilar etterkvart ja. Hugsar eingong eg gløymte ein i parkeringshuset! Trur han stod i 3-4 veker........

Det er jaggu godt gjort

Sv: Store planar for 1303en
Posted: Fri Oct 02, 2009 5:49 pm
by Lid
http://www.greteroede.no/ 20 kilo koster omtrent 7500kr hvis du gjør det i samme tempo som meg
Men dette blir uansett moro og følge meg på, driver jo med det samme omtrent.
Sv: Store planar for 1303en
Posted: Fri Oct 02, 2009 5:57 pm
by StarBugs Geir
Høyres kjent ut dette.......Grete Roede, Fedon, Cambridge (ikkje universitetet), til sammen har eg gått ned rundt 125 kg

. Det vil sei meir enn eg nokon gong har vegd. Det er her fordelen med å kutte kg i stål kjem inn.
Dei kjem ikkje tilbake! 
Sv: Store planar for 1303en
Posted: Fri Oct 02, 2009 6:04 pm
by StarBugs Geir
" Weight of a carbon fiber door is approx. 3.8 kg, original steel door has 18.8 kg!!" (Info frå Remmele/RZR-Marius) Kan dette stemme? 18.8 kg. kan ikkje være for ei (fullstendig) ribba dør? (Må jo samanlikne på rett grunnlag)
Har "flytta" denne diskusjonen (kopiert fyrste tråden) til min garasje. Er vel strengt tatt der den høyrer heime...... fint om det kjem tips til slankekurar (for bilen

)der!
http://www.forum.vwacb.com/index.php?topic=787.15
Sv: Store planar for 1303en (diskusjon flyttes til "Geirs garasje -GSR.")
Posted: Fri Oct 02, 2009 10:00 pm
by RZR-Marius
dører er sviinetunge. om noen har ein badevekt å ta med på hop har jeg ribbet dør å veie!:D