Djupevik's 1966 Boble

Legg inn bilder og info om bilen din eller prosjektet ditt.

Moderators: Global moderator, Global moderator

Post Reply
User avatar
djupevik
Styret
Styret
Posts: 1250
Joined: Tue Aug 25, 2009 7:41 am
Location: Bergen (fra Førde)

Sv: Djupevik's 1966 Boble

Post by djupevik »

Takk for det :)  Godt fornøyd med bilen og bildene ;D
Bilen er akkurat litt for høy fremme så jeg tenker litt på senkespindler der. Men vi får se, denne kommer nok til å holde seg meget orginal :)
(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
User avatar
erika
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 2302
Joined: Mon Sep 24, 2007 4:29 pm

Sv: Djupevik's 1966 Boble

Post by erika »

Vi har et sett med nye CB senkespindler på Hop, du kan evt. melde din interesse til Pål (orangenotch). De er til balljoint, tromler (ikke skiver)
Ingen fornuft - ren entusiasme!
User avatar
djupevik
Styret
Styret
Posts: 1250
Joined: Tue Aug 25, 2009 7:41 am
Location: Bergen (fra Førde)

Sv: Djupevik's 1966 Boble

Post by djupevik »

Takker for tipset, jeg skal ta å sende en PM til han :) Bare et kjapt spørsmål i farten. Er dette sånt som man må godkjenne i vognkortet eller noe de ikke merker på EU?
(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
User avatar
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 4986
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:21 pm
Location: Bulken, Voss, Hordaland

Sv: Djupevik's 1966 Boble

Post by Tistlo »

Ja jaggu er boblo di flott! Nesten for flott til å senkast framme ;)
Men senkespindlar skal vel egentlig inn i vognkortet,men det er vel ikkje med godkjenningspapir på dei ergo det vert vanskeleg å få det inn... Sjangsen er stor for att dei på EU ikkje bryr seg ja
TLF: 97419035
User avatar
djupevik
Styret
Styret
Posts: 1250
Joined: Tue Aug 25, 2009 7:41 am
Location: Bergen (fra Førde)

Sv: Djupevik's 1966 Boble

Post by djupevik »

Takktakk ;D Eg har ikkje lyst å tulle for masse med den, vil ha den klassisk. Men den er litt vel høg framme kanskje, litt moderat senking hadde vel kanskje ikkje skada? Puma er liksom ikke aktuelt, men har sett for meg at senkespindler senker akkurat passelig?

I dag fekk eg satt på stabstaget. Klemmene fra Unneberg gikk på uten noke som helst problem, det var gjort på 30min. Machine7 sine var i alle fall urbukelige. Bilen er litt meir fast i fisken på styringa no :)
(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
User avatar
djupevik
Styret
Styret
Posts: 1250
Joined: Tue Aug 25, 2009 7:41 am
Location: Bergen (fra Førde)

Sv: Djupevik's 1966 Boble

Post by djupevik »

I dag var bobla på EU. Det ble 2 toerfeil. Det ene var slark i nedre kuler framme, og det andre var lang vandring på pedalen. Bremsene er kjapp fiks å skru ut bandene på, men skifte kuler kan vel vere litt styr? Har nye bærekuler. Er det noen som har skiftet disse som har noen tips? Trenger jeg noen spesielle verktøy eller er dette grei skuring sålenge en har en fastnøkkel? :P
(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
User avatar
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 4986
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:21 pm
Location: Bulken, Voss, Hordaland

Sv: Djupevik's 1966 Boble

Post by Tistlo »

Å byta berekulene på forstillinga krever litt spesialverktøy ja.

Eit tips er å skifta alle 4 samtidig, fordi det nettopp er litt jobb å skifta dei. Dei to andre er vel sletne etterkvart dei og.

Du må ut med berearmen frå forstillinga, so må kulene pressast ut med pressa, hugsar ikkje akkuratt men det er nokon tonn som skal til. Dei nye må ogso pressast innatt, og dei må komma inn på rett plass utan so vert da dårlig bisniss på styringa :)

Men har du tilgang til ei verkstadpressa so fiksar du detta. For å demontera so trenger du ei kulebolt avdragar(biltema har ein fancy dings, kjøp den største.) Eller bruk ein sånne kulebolt-gaffel(kun når du skal skifta kuler, då den ødelegger gommimuffa rundt kulebolten.)
TLF: 97419035
User avatar
djupevik
Styret
Styret
Posts: 1250
Joined: Tue Aug 25, 2009 7:41 am
Location: Bergen (fra Førde)

Sv: Djupevik's 1966 Boble

Post by djupevik »

Du er ein trufast hjelpar du tistlo! Etter litt leiting på nett så fann eg ut av mykje det samme, eg glømte berre å oppdatere her. Er ingen verksted som har tid heromkring, så eg var tenkt å sende inn armene til unneberg for skifting av kulene, men dei får ikkje gjort det før om nokre veker. Så eg fekk hørt med eit traktorverksted om dei kunne presse kulene om eg kom ned med armane, og det kunne dei. Men no er jo problemet å få av sjiten! Trur det må være dempere frå 1966 som står på. Eg får vel prøve med litt meir makt så kjem den vel av :)
(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
User avatar
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 4986
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:21 pm
Location: Bulken, Voss, Hordaland

Sv: Djupevik's 1966 Boble

Post by Tistlo »

Vist du ikkje har hast, so kan du heva komforten mangen hakk ved å ta av heile forstillinga og hiva den opp i disk høgde.. då vert det kjekkare å jobba med den..

Ellers er da av med hjulet, poppa av kuleboltane der dei heldt spindelen. to berekuler og ei styrestag kula. der bruker du det verktøyet. men ver obs på att da Kan/Vil sitta noko fantastisk, tenker då på muttrane som heldt saman detta(krunemutter med splint igjennom)
TLF: 97419035
User avatar
djupevik
Styret
Styret
Posts: 1250
Joined: Tue Aug 25, 2009 7:41 am
Location: Bergen (fra Førde)

Sv: Djupevik's 1966 Boble

Post by djupevik »

Problemet er at den lille veka med ferie som eg hadde er bortevekk, og bilen står heime i Førde. Samtidig så skulle den vore EU-godkjent i Juni.
Har kontakta møller i Bergen no for å få et prisoverslag på å skifte disse kulene for meg. Er det noken som har tips om andre stader i Bergen dei kan gjere arbeidet for ein rimelig penge?

Er bare gira på å få bilen EU-godkjent og klar for 2 nye år på veien så fort som mulig, så jeg kjører den gjerne til Bergen nå på søndag om det er et verksted som kan hjelpe meg her :) Einaste tilbudet eg fekk i Førde var noken som skulle ha 5000 (maks), utenom dei som kunne presse kulene om eg kom med bærearmane.
(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
User avatar
djupevik
Styret
Styret
Posts: 1250
Joined: Tue Aug 25, 2009 7:41 am
Location: Bergen (fra Førde)

Sv: Djupevik's 1966 Boble

Post by djupevik »

Nå har jeg fått tilbudet fra Møller på skifting av nedre bærekule begge sider.. Deres mekaniker av god årgang med bobleerfaring ville bruke ca. 2,5timer og kunne gi meg en pris på 5166,04kr. Det vil si en timepris på 1653,13 kr på en jobb med denne vanskelighetsgrad. Dette er uten moms :thup

Jada, jeg avslo pent...

Til sammenligning så var jeg så freidig at jeg hørte med Ferdinand motor hva de tok i timespris og de tok 850 ca. :)

Men, jeg har fått et anslag på ca. 800-1000kr hos noe som heter eidsvåg bilservice. Er det noen som har noe erfaring med disse?
(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
User avatar
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 4986
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:21 pm
Location: Bulken, Voss, Hordaland

Sv: Djupevik's 1966 Boble

Post by Tistlo »

Du kan jo høyra med unneberg bil, dei har ein sånn innbytte ordning, du sender inn berearmar og får tilbake med nye kuler, trur ikkje da e so forbanna dyrt, so kanskje du bør høyra med dei og
TLF: 97419035
User avatar
djupevik
Styret
Styret
Posts: 1250
Joined: Tue Aug 25, 2009 7:41 am
Location: Bergen (fra Førde)

Sv: Djupevik's 1966 Boble

Post by djupevik »

Det koster 200 kroner pr. kule/arm :)
(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
User avatar
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 4986
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:21 pm
Location: Bulken, Voss, Hordaland

Sv: Djupevik's 1966 Boble

Post by Tistlo »

Altso 800,- +noko i frakt,, er kanskje lettast da , med mindre dei eidsvåg bilsenterfolka kan fiksa da fo 800 og du sparar frakta..
TLF: 97419035
User avatar
djupevik
Styret
Styret
Posts: 1250
Joined: Tue Aug 25, 2009 7:41 am
Location: Bergen (fra Førde)

Sv: Djupevik's 1966 Boble

Post by djupevik »

Ein liten oppdatering. Prøvde å løyse eine bærearmen forrige helg. Hadde varmelampe som eg varma armen godt opp med, men eg fekk ikkje rikka bolten med umbraco i. Det dumme av meg var at eg skrudde mutteren som stod på denne bolten heilt av, så det endte med at umbracobolten sprakk.

Då beit eg i det sure eplet og satte den på eit verksted eg blei anbefalt i Førde. 1800 skulle dei ha for skifte av begge nedre bærekuler og etterkontroll :thup Sidan eg hadde dei øvre kulene liggande også så ba eg dei skifte desse også, så da ble det 2900kr. I dag var bilen ferdig og det havna på 3800 ettersom dei måtte ha ein hjulstillingskontroll på den. Hjula stod vist på +7 og blei stilt til -2, eller var det omvendt? :P

Litt dyrare enn tenkt, men godt fornøgd med å ha godkjent bil i to nye år/somrar :)
(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
Post Reply