OOOOuuh AUTOMEGLER1 på kokstad strøken 1303

Finner du en salgslink et annet sted, legg den inn her da :-)

Moderators: Global moderator, Global moderator

Post Reply
User avatar
Johnny
Juniormedlem
Juniormedlem
Posts: 87
Joined: Thu Jul 23, 2009 8:51 am

OOOOuuh AUTOMEGLER1 på kokstad strøken 1303

Post by Johnny »

74" 1303s
User avatar
erika
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 2302
Joined: Mon Sep 24, 2007 4:29 pm

Sv: OOOOuuh AUTOMEGLER1 på kokstad strøken 1303

Post by erika »

Har kikket på denne og lagt inn et bud på den for noen uker siden. Kanskje jeg blir 1303 eier jeg også :-)

Bilen er på et tidspunkt lakket opp igjen - med en del rustflekker som kommer gjennom. Noe rust synlig under, der understellsmassen er borte (mye tectyl!), betydelig besinlekkasje, hjulene subber i skjermene.

Lakk opp igjen en skjerm ++ og fiks de andre tingene - så blir bilen bra. Forhåpentligvis er det ikke for mye rust under de tykke tectyllagene på bunnen.
Ingen fornuft - ren entusiasme!
User avatar
RZR Andy
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 3618
Joined: Sun Sep 02, 2007 3:51 pm
Location: Bergen
Contact:

Sv: OOOOuuh AUTOMEGLER1 på kokstad strøken 1303

Post by RZR Andy »

Generelt vil jeg si at jeg tror jeg ville hatt den på bukk og fått en full gjennomgang sammen med en NAF-mann. Spesielt de vanlige 03-fellene som rammen fremme, napoleonshatt, osv. Kan raskt bli dyrt å få fikset!
GreenBug

Sv: OOOOuuh AUTOMEGLER1 på kokstad strøken 1303

Post by GreenBug »

erika wrote: Har kikket på denne og lagt inn et bud på den for noen uker siden. Kanskje jeg blir 1303 eier jeg også :-)

Bilen er på et tidspunkt lakket opp igjen - med en del rustflekker som kommer gjennom. Noe rust synlig under, der understellsmassen er borte (mye tectyl!), betydelig besinlekkasje, hjulene subber i skjermene.

Lakk opp igjen en skjerm ++ og fiks de andre tingene - så blir bilen bra. Forhåpentligvis er det ikke for mye rust under de tykke tectyllagene på bunnen.
Gikk det med denne da erika?
FrodeM
Nybegynner
Nybegynner
Posts: 34
Joined: Wed Aug 13, 2008 11:01 am

Sv: OOOOuuh AUTOMEGLER1 på kokstad strøken 1303

Post by FrodeM »

Denne står nå i Herman Grans vei på Laksevåg. Jeg sykler forbi den nærmest hver dag. Artig, siden jeg har en omtrent klin lik 03 stående litt lenger ut i samme gate! Dog ikke synlig, siden den opptar garasjen (og er ikke kjørbar for øyeblikket). Hm, får ta på meg mekkeklærne...

Mvh.
Frode.
VW 1303 S BIG, 1974
User avatar
kramer
Nybegynner
Nybegynner
Posts: 40
Joined: Wed Sep 02, 2009 9:24 pm
Location: Bergen

Sv: OOOOuuh AUTOMEGLER1 på kokstad strøken 1303

Post by kramer »

FrodeM wrote: Denne står nå i Herman Grans vei på Laksevåg. Jeg sykler forbi den nærmest hver dag. Artig, siden jeg har en omtrent klin lik 03 stående litt lenger ut i samme gate! Dog ikke synlig, siden den opptar garasjen (og er ikke kjørbar for øyeblikket). Hm, får ta på meg mekkeklærne...

Mvh.
Frode.

Jupp det er min  ;D
FrodeM
Nybegynner
Nybegynner
Posts: 34
Joined: Wed Aug 13, 2008 11:01 am

Sv: OOOOuuh AUTOMEGLER1 på kokstad strøken 1303

Post by FrodeM »

Gratulerer! Hvis du møter en som du ikke kjenner på sykkel, og som hilser på deg, er det nok meg.

Mvh.
Frode.
VW 1303 S BIG, 1974
User avatar
kramer
Nybegynner
Nybegynner
Posts: 40
Joined: Wed Sep 02, 2009 9:24 pm
Location: Bergen

Sv: OOOOuuh AUTOMEGLER1 på kokstad strøken 1303

Post by kramer »

Jada skal hilse tilbake jeg. :)
Post Reply