Har hatt bærearmene hos Unneberg og fått nye kuler. Når alt er montert på igjen og når jeg rygger ut av garasjen er det akkurat som det ene hjulet låser seg litt og drar bilen med til ene siden, eventuelt at hjulene kanskje står litt |---/ (sett oven ifra), ser det ikke, men kanskje det ikke er så mye som skal til.. ?
Prøvde å unngå å gjøre noe med styringen. Men måtte ha av endeleddene på styrestaget som er festet til hjulopphenget, tok KUN endeleddet.
Hjulene triller også veldig fint når bilen er jekket opp.
Satt først på stabstaget når bilen stod på bukker, det førte til litt negativ camber ( \---/ hjulene sett forfra ). Men løsnet stabstaget og festet det igjen med hjulene stående på bakken, altså press på opphenget.
Har også prøvd å kjøre en liten tur ett par hundre meter for å se om det "løsnet" når det fikk bevegd seg litt. Men når jeg får litt fart (mer enn rygge ut av garasjen) er det nesten som å kjøre på glatten eller gele....
Noen som har vært borti dette, eller vet hva jeg har gjort feil ? Som kan råde meg videre ?
Psykoteoretisk støtte kan gies her eller på tlf 92 05 40 01. Mekanisk støtte kan gies på Fana.
Thomas