min vw

Legg inn bilder og info om bilen din eller prosjektet ditt.

Moderator: Global moderator

Post Reply
Crusing sjæfen Mac dyregod
Supermedlem
Supermedlem

min vw

Post by Crusing sjæfen Mac dyregod »

Jeg er en av de heldige som er eier av en 1973 T1 Automatic. :thup
Den er en fryd å kjøre, bærer preg av god gammel sjarm (altså ikke noen støken utstillingsbil, akkurat slik jeg vil ha det)
Det startet og går, aldri noe tull.
Jeg kjøpte denne bilen av en eldre mann i 2006. Jeg så den på Bug out 06 og fant ut at denne var en bil jeg ville ha! Til stor glede var den vurdert for salg.
Den hadde hele veien vært i hans familie og mannen som hadde den før han kunne ikke bruke høyrefoten. Derfor er det en ekstra pedal på venstre side som kan vippes ned så du kan styre gassen med venstre fot.  :thup
Boblen var til stor glede for meg i 07 da jeg fikk ikke mindre enn 3 rygg prolapser og ikke hadde sjans å clutche en vanlig bil!! Boblen der i mot kjørte jeg som en fryd.
Det er bare en ting som må gjøres med den og det er å sveise den ene kanalen, ellers er det et ønske å få senket den.
Hver 17 mai og til andre finere anledninger pyntes den opp med flagg og div. Stort sett alltid blir folk flest veldig begeistret for denne sjarmøren.
Det er med den som alle de andre boblene jeg har hatt, sjarmen med at de er bruksbiler med synlige skjønnhetsfeil som gir dem et særpreg, bare må likes.  ;)
dette bildet er tatt på bug out 06
Image
Må pyntes til 17 mai
Image
Ginny (hunden) kler hvertfall boblen
Image
1973 T1 Automatic.
RZR Andy
Ultramedlem
Ultramedlem

Sv: min vw

Post by RZR Andy »

Mmm...late loooker! Sjekk siste UltraVW ;D Flott bil du har :thup
Crusing sjæfen Mac dyregod
Supermedlem
Supermedlem

Sv: min vw

Post by Crusing sjæfen Mac dyregod »

Ultra Vw mai 09 var nyttig lesestoff på flyturen jeg hadde på  mandagen! Mye nyttig og interessant  :thup Lekker forside boble  ;)
1973 T1 Automatic.
Post Reply