Moderator: Global moderator
Kan være en idé å legge inn litt tilleggsinfo i profilen din, sånn som biltype og årgang, noenlunde geografisk plassering osv.
Sv: Profil
...du får gå foran med et godt eksempel, André 

'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Du har et trenet øye, Svein! Lurer ikke en gammel Bechterev! 

Last edited by Anonymous on Wed Apr 08, 2009 3:51 pm, edited 1 time in total.
@ Andre: ser du har en 1967 T-261, kan jeg spørre hva det er for noe? Eller er dette noe jeg BURDE vite? 

1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
1972 1302S "Smurfen"
Tror vi snakker Stivikk!VW 181 wrote: @ Andre: ser du har en 1967 T-261, kan jeg spørre hva det er for noe? Eller er dette noe jeg BURDE vite?![]()

Skjønner nå hva det betyr at det står 1/5 i parantes bak, er vel fordelingsnøkkelen på eierandelene, ja....GreenBug wrote:Tror vi snakker Stivikk!VW 181 wrote: @ Andre: ser du har en 1967 T-261, kan jeg spørre hva det er for noe? Eller er dette noe jeg BURDE vite?![]()
![]()

1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
1972 1302S "Smurfen"
Flotte spørsmål og svar her
men profilene er ikke oppdatert, ser jeg?

er det nederst på signatur de legg inn alt de eig?
Sikkert ikke så dumt å minne folk på å ha litt bakgrunnsinfo i profilen sin. Ca. bosted (særlig hvis utenfor Bergen), biltype, årsmodell osv.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"