Page 7 of 47

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Fri Oct 23, 2009 8:56 pm
by StarBugs Geir
Høyres bra ut! Kva er forskjellen på S- kasser og "vanlige"?

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Fri Oct 23, 2009 9:59 pm
by Tistlo
Skal du fuga igjen mellom takrenne og resten, så bør du få sandblåst og fjerna !ALL! rust, derretter grunna og lakka inni, for att det ikkje skal rusta att. så fylla att, og lakka over når resten av bilen skal lakkast. Sprikk fuga opp etter lakk vert det ikkje fint.. Men det kan eg ikkje garantera om det vert uansett.. vert som å fjerne takrenna heilt og sveise det glatt.. ikkje så fint etter mi meining, Men Hey! Go custom! :thup

Veldig uvanleg hol i girkassi di forresten.!

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Sun Nov 01, 2009 7:13 pm
by StarBugs Geir
Då er hekken kappa av, og det er laga mal for platedelane som skal lagast for prosjekt flip-hekk.

Planen er å få av all gammal lakk, men er litt negativ til sandblåsing (av heile bilen). Vil freiste å få den platerein med "hånd-kraft". Vil bruke sandblåsing på utilgjengelege plassar og der det er rust. Må få laga eit tett telt rundt mekkeplassen min ;) Til tross for mange råd om det motsatte, det går nok mot splitting..........vil være 100% sikker på at all rust er fjerna.

Skal innom lakkeraren for å høyre korleis han foretrekk å få bilen mtp. grunning osv. Veit at mange er negative til sink.

[attachment=1]

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Sun Nov 01, 2009 10:17 pm
by Tistlo
Ser jo ut som ein dragracer allereie! :thup
Liker planen din! Alt under 100% er ikkje godt nok;)

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Sun Nov 01, 2009 10:39 pm
by StarBugs Geir
Einig Tistlo! Det kjem til å gå så mykje tid og pengar på dette prosjektet at det er betre å ta tida til hjelp og få det skikkeig. Har jo Varianten (Langporschen ;)) å cruise med i mellomtida ;D

Dokaen står no der og ventar uansett.

Har brukt litt tid på å studere produkta til Red9design. Ser veldig bra ut! Har sendt mail for å få info om godkjenning, prisar osv. Har lyst å ha coilovers "rund baut" og tannstang på både Langporschen, 1303en og dokaen........

http://www.red9design.co.uk/

Her er litt info om dette frå racebussen:

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,1110.390.html (Nederst i tråden)

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Sun Nov 01, 2009 11:06 pm
by Bjørn Hjellestad
Gå for splitting ja, du er 5 minutter unna, 100% er tingen :thup

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Mon Nov 02, 2009 10:44 pm
by StarBugs Geir
I forrige veke vart falsen på innsida av b-stolpen fjerna på venstresida. Det skal gjerast mykje for å få bilen så clean som mogleg innvendig. Idag byrja sveisinga, og det gjekk greit! Blir jo litt puss og sparklearbeid, men trur det blir bra til slutt. Blir nok litt prøving og feiling med tinn etterkvart ;D

Eit par bilete frå dagens økt (iPhone er IKKJE noko kameratelefon........)

[attachment=1]

[attachment=2]

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Fri Nov 06, 2009 9:40 am
by StarBugs Geir
Då er splittinga gjort!  :thup

Var ikkje noko å lure på eigentleg. Med god hjelp frå Kristian, Alexander og Jonn-Stian gjekk det veldig greit. Ser fortsatt nærmast rustfritt ut, men har funne eindel plassar som treng litt stell, og som eg ikkje hadde kome til elles. Karroseriet hang ikkje spesielt godt fast heller. Allle skruer løsna greit, og det blir vel ikkje så lenge før understellet går til sandblåsing. Skal plukkast heilt ned fyrst. ;)

Litt bilete:

[attachment=1]

[attachment=2]

[attachment=3]

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Fri Nov 06, 2009 9:59 am
by StarBugs Geir
Har byrja å studere ulike løysingar for hjuloppheng/bremser. Har veldig sans for løysingane til Red9design, men dei leverer ikkje godkjenningspapirer. Kerscher leverer og coilovers bak, men også utan godkjenning. Red9 sitt sett er dessutan fullt justerbart og inneheld ombyggingssett for å erstatta torsjonsfjæringa.

Red9Design:
[attachment=1]

Ved ombygging til coilovers bak anbefaler Kerscher eit avstivingssett, det er det ikkje snakk om hjå Red9. Det verkar fornuftig, så ein kombinasjon av desse (eller Red9 + eigenprodusert) blir nok løysinga.

Kerscher Tuning
[attachment=2]

Framme blir det eit vanleg coiloversett frå ein av dei (truleg Red9) + div. forsterkningar/avstiving.

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Fri Nov 06, 2009 1:00 pm
by Tistlo
Her går da jo so da grin! Alltid godt å veta att du vert kvitt ALL rusta, no som du har delt bilen!

Ser ut som det er noko rust på bunnplata ved venstre jekkfeste?

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Fri Nov 06, 2009 1:29 pm
by StarBugs Geir
Trur det er bilete som lyg. Det er nokre felt med blank "masse" som ser ut som rusthol på bilete. Men sjølvsagt er det litt her og der. Men på ein bil frå 73 vil eg hevda dette er nærmast for rustfritt å rekna. Tynn plate under batteri og noko dårleg sveisearbeid i innerskjermane framme. Elles beldig bra!  ;D

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Fri Nov 06, 2009 4:02 pm
by kimo
Det ombyggingssettet fra Red 9 design var nydeligt. Likte patenten for ombygging fra torsjon til coilover. Må jo ha det selv, men Airkwld sin løsning var bare å fjerne torsjons stavene og beholde torsjonsplaten.
Syntes det var en litt kjiip løsning. Eneste var at prisen på Red 9 var 245£ mens Airkwld sin løsning var gratis. Må tenke litt her.

Kim

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Sun Nov 15, 2009 8:04 pm
by RZR Sune
Flott jobbet her Geir!! Det er bare å få bunnen blåst og lakkert så er du et kjempe stort steg på gang med 03èn.
Kommer til å bli konge dette!! Likte spesiallt godt at du har parkert Vespaen der også.. :thup

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Thu Dec 03, 2009 9:46 pm
by StarBugs Geir
Då er botnen plukka frå kvarandre, og snart klar for modifisering. Skal få vekk all tectyl/støydemping og fjerne jekkfester, seteskinner/låsemek. + litt anna dill. Har byrja såvidt å grovrette litt bulkar. Framleis ingen rust! Ikkje noko å snakke om iallefall. Denne bilen er utruleg bra!

Har ikkje hatt (store) problem med ein einaste skrue! Bestiller likevel alt eg treng frå volksbolts.com til monteringa. Dette skal bli som nytt!

Litt bilete må til:

[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
[attachment=4]

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Thu Dec 03, 2009 10:35 pm
by Tistlo
Dette ser jysla bra ut! :thup
Til å fjerna dei gamle asfaltmattene er det bra å bruka eit halvkvast stemmejern/hoggjern, gjerne breidt. Og briller for den asfalten er hard og pruter overalt. Også kjem du til å oppleva kor flott orginalfargen på botnplata er under asfalten :)