Sv: Til Scc i år?
Moderator: Global moderator
Sv: Kjøring til SCC 2013!
Seniorbrigaden , avreise 0700 zulu time 

o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
- Gaute(alutig)
- Supermedlem
Svikter.. God tur og kos dere!
55 oval (solgt)
60 boble (solgt. Skulle eg aldri ha gjort)
72 crossover Dobbelkabiner (solgt)
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel
60 boble (solgt. Skulle eg aldri ha gjort)
72 crossover Dobbelkabiner (solgt)
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel
Du hører jo til i denne kategorien Gaute! 

Er ikke tilfeldigvis noen som tenker seg avgårde i ett-tiden, vel..?
Må dessverre en tur på jobben før jeg kan sette nesen østover..
Er ikke særlig keen på å kjøre solo..
Anyone..?
Må dessverre en tur på jobben før jeg kan sette nesen østover..

Er ikke særlig keen på å kjøre solo..
Anyone..?
1970 - Tyttebæret.
1967 - Bastarden
1967 - Bastarden
Rettelse; ny feil kommer: Jeg ivrer for seniorsaken, og er med i Eldrebrigaden kl 0700!
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Fikk du orden på temperaturen din, Svein..?
Om du er satt opp for fullflow, så har jeg kjøler, slange og sånn liggende..
Om du er satt opp for fullflow, så har jeg kjøler, slange og sånn liggende..

1970 - Tyttebæret.
1967 - Bastarden
1967 - Bastarden
Takker for det, Raymond, men tida ble for knapp. Kjører med André i VW Multivan, gamle folk trenger komfort (av og til)...
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
litt av ei salig røra med vingling!! 
eg reiser her ifrå imorgo tidlig når da måtte passera enten ein konvoi, eller ein "konvoi" kan høvdingar for dei forskjellige konvoiar(eg kom ut av tellinga) senda meg eit hint på telofonen ca ved passering av dale ??
mats kjøyrer frå voss i ca 3 tida pga sinnsjukt styr med regging av bilen. han kjøyrer ergo solo over fjellet(dersom registreing og papirmølja går opp) og setter sikkert pris på selskap på vegen, raymond?
info: STORT partytelt ligger her, men eg har på ingen måte plass til å få med meg teltet bort! men får plass til litt av da. dersom da er GENUIN interesse for teltet, kanskje ein av konvoiane kan stikka oppom å fylla teltet med seg i bilane?
ellers har sune bekrefta at 3x6meter blir medbrakt. kanskje godt nok for oss vestlendingar som lever under tronge kår

eg reiser her ifrå imorgo tidlig når da måtte passera enten ein konvoi, eller ein "konvoi" kan høvdingar for dei forskjellige konvoiar(eg kom ut av tellinga) senda meg eit hint på telofonen ca ved passering av dale ??
mats kjøyrer frå voss i ca 3 tida pga sinnsjukt styr med regging av bilen. han kjøyrer ergo solo over fjellet(dersom registreing og papirmølja går opp) og setter sikkert pris på selskap på vegen, raymond?
info: STORT partytelt ligger her, men eg har på ingen måte plass til å få med meg teltet bort! men får plass til litt av da. dersom da er GENUIN interesse for teltet, kanskje ein av konvoiane kan stikka oppom å fylla teltet med seg i bilane?
ellers har sune bekrefta at 3x6meter blir medbrakt. kanskje godt nok for oss vestlendingar som lever under tronge kår

TLF: 97419035
Ønsker dåkke god tur når dere nå måtte kjøre. en gjeng fra volkswest kjørte 8 biler ikveld.. Vel fremme, dog myye regn på veien. Snakkes i helga folkens 

"-Helt grei?? det er jo Tysk kvalitet jo.."