GTR - laurdag 25.mai
Moderator: Global moderator
Sv: GTR - laurdag 25.mai
[attachment=1][attachment=2][attachment=3] 

- Attachments
-
- 088.JPG (21.3 KiB) Viewed 1400 times
-
- 089.JPG (27.77 KiB) Viewed 1419 times
-
- 090.JPG (30.19 KiB) Viewed 1373 times
Last edited by T-1 on Sun May 26, 2013 8:51 pm, edited 1 time in total.
The Wheeler dealer

- Attachments
-
- 091.JPG (31.54 KiB) Viewed 1413 times
Last edited by T-1 on Sun May 26, 2013 9:15 pm, edited 1 time in total.
The Wheeler dealer

- Attachments
-
- 094.JPG (33.5 KiB) Viewed 1404 times
-
- 095.JPG (31.64 KiB) Viewed 1385 times
The Wheeler dealer

- Attachments
-
- 096.JPG (26.42 KiB) Viewed 1422 times
-
- 098.JPG (32.15 KiB) Viewed 1393 times
The Wheeler dealer

- Attachments
-
- 099.JPG (23.54 KiB) Viewed 1398 times
-
- 100.JPG (23.14 KiB) Viewed 1412 times
The Wheeler dealer

- Attachments
-
- 105.JPG (32.74 KiB) Viewed 1394 times
-
- 109.JPG (2.75 KiB) Viewed 1408 times
The Wheeler dealer
Litt problemer med pc så det får komme litt flere bilder i morra. Her ser dere et bilde av den eneste strøm kilden til teltet i helga
Lurer på hvor HMS ansvarlig har gjemt seg i helga??
Og Takk for en knall helg vwolks!! Og spesielt takk til Mats og fruen som ville stille tunet til disp sånn at det blei treff i helga
supert kjekt og treffe nye folk med sånn glede og stå på vilje for miljøet! og en stor takk til mammo og tistlo som har overgått all forventning i helga med en sinnsykt bra opplegg både på treff plass og hjemme på tunet med sveler,kaffe og kake
Gleder meg til neste år alt
Dette blir fast treff HVERT år! 

Og Takk for en knall helg vwolks!! Og spesielt takk til Mats og fruen som ville stille tunet til disp sånn at det blei treff i helga

- Attachments
-
- 108.JPG (28.65 KiB) Viewed 1373 times
-
- 110.JPG (34.67 KiB) Viewed 1405 times
Last edited by T-1 on Sun May 26, 2013 9:40 pm, edited 1 time in total.
The Wheeler dealer
Rått å se hvordan en Splittbuss kan brukes i de rette henderMagnus wrote: Da kjører jeg på med enda en video fra Bergsdalen opp
JH sin var vel søndagsturversjonen, mens denne er litt mer racing
PS:Tips: Les beskrivelsen for litt lett humring/fliring![]()

Last edited by Solan on Mon May 27, 2013 10:37 am, edited 1 time in total.
Tlf:: 48606876
Tusen takk for et utrolig trivelig treff, mye godt selskap og utrolig flott vær!
Flott stelt i stand både på Tistlo tunet og campingen.
Imponerende høy promille på vossingen og imponerende sletne tryner på samtlige neste morgen.
Ble en liten film fra meg og..
MEN. Etter i etterpåklokskapens fornuft så må jeg si dette er uten tvil siste gang jeg stiller til "bakkeløp" på dette arrangementet.
Å bli oppfordrer til å kjøre fort opp disse veiene til fornøyelse for alle boble folka kan virke gøy der å da, men når jeg både møter på to personer og en bil som kommer nedover så er det på ingen måte forsvarlig. Selvfølgelig er det jeg som satt bak rattet å kjørte og velger selv hvordan man vil kjøre men den stemningen som bygges opp gjør at man får lyst til å trykke hardere på gassen. I tillegg var jeg informert om at det kun sto en parker bil på hele veien og at det ikke var andre gående i løypen.
Selv om farten forsåvidt nesten hele løpet var innfor fartsgrensen og jeg tok det under 25 i skarpe svinger, var under 40 forbi hun som gikk og klarte å stoppe i møteluken så er det allikevel ikke forsvarlig å "arrangere" slike ting.
Så til neste år: enten helt komplett stenging av vei med flere vakt poster eller ikke noe bakkeløp eller oppfordring til frisk kjøring.
Imponerende høy promille på vossingen og imponerende sletne tryner på samtlige neste morgen.

MEN. Etter i etterpåklokskapens fornuft så må jeg si dette er uten tvil siste gang jeg stiller til "bakkeløp" på dette arrangementet.
Å bli oppfordrer til å kjøre fort opp disse veiene til fornøyelse for alle boble folka kan virke gøy der å da, men når jeg både møter på to personer og en bil som kommer nedover så er det på ingen måte forsvarlig. Selvfølgelig er det jeg som satt bak rattet å kjørte og velger selv hvordan man vil kjøre men den stemningen som bygges opp gjør at man får lyst til å trykke hardere på gassen. I tillegg var jeg informert om at det kun sto en parker bil på hele veien og at det ikke var andre gående i løypen.
Selv om farten forsåvidt nesten hele løpet var innfor fartsgrensen og jeg tok det under 25 i skarpe svinger, var under 40 forbi hun som gikk og klarte å stoppe i møteluken så er det allikevel ikke forsvarlig å "arrangere" slike ting.
Så til neste år: enten helt komplett stenging av vei med flere vakt poster eller ikke noe bakkeløp eller oppfordring til frisk kjøring.
- norshuttle
- Supermedlem
Kan jeg få prøve den bilen opp der neste gang Dalland?? 

54 VW 1200 Oval Beige (GERDA!!!)
64 VW 1200 Hvit (Herbie)
62 VW Karmann Ghia Rød/sort (Ghina)
61 VW 1200 DeLux Pastel Blauw (Charlie) Solgt des 2014
74 VW 1303S Rød (Lynet) Solgt mars 2013
73 VW 1300S Maya gull (Fiona) Solgt til Frode Ø mars 2012
73 VW 1303s Automatic Maya (solgt til Stavanger
64 VW 1200 Hvit (Herbie)
62 VW Karmann Ghia Rød/sort (Ghina)
61 VW 1200 DeLux Pastel Blauw (Charlie) Solgt des 2014
74 VW 1303S Rød (Lynet) Solgt mars 2013
73 VW 1300S Maya gull (Fiona) Solgt til Frode Ø mars 2012
73 VW 1303s Automatic Maya (solgt til Stavanger
Til dels enig med Dalland her.
Flott hvis man kan stenge helt, helt klart det tryggeste alternativet. Håper det kan ordnes!
Hvis ikke får man kanskje kjøre litt roligere, men det er nok det kjedelige alternativet.
Når det er sagt, kommer nok jeg til å kjøre igjen, under like forhold. Det var jo hysterisk morsomt!!
(Har nok og med det å gjøre at min bil ikke går like bra som din, Dalland.)
Men jeg må si at dere begge hørtes litt skjelven ut i stemmen da dere var kommet opp...
Flott hvis man kan stenge helt, helt klart det tryggeste alternativet. Håper det kan ordnes!

Hvis ikke får man kanskje kjøre litt roligere, men det er nok det kjedelige alternativet.

Når det er sagt, kommer nok jeg til å kjøre igjen, under like forhold. Det var jo hysterisk morsomt!!
(Har nok og med det å gjøre at min bil ikke går like bra som din, Dalland.)
Men jeg må si at dere begge hørtes litt skjelven ut i stemmen da dere var kommet opp...

1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
1972 1302S "Smurfen"
Det var helt sykt lyd og ikke minst fart!!! kjempe artig!Dalland wrote: Tusen takk for et utrolig trivelig treff, mye godt selskap og utrolig flott vær!

1973 1300s T-1 (Buzz) en eiers bil !solgt.
1969 mr biggins. latelooker solgt.
1956 cal looker. Green Godess
1960 resto cal. OTT
1969 mr biggins. latelooker solgt.
1956 cal looker. Green Godess
1960 resto cal. OTT
Vel dalland, du skulle ikkje ha blitt sendt avgårde når du blei da. dvs du blei sendt avgårde utan "klarering" frå meg som sto på toppen. ein tabbe JA, godt da gjekk fint. at da var 2 personar langs vegen vart ogso informert om ned, men om budskapen kom fram til deg hadde ikkje eg kontroll over. du vart ogso forsøkt oppringt etter at du var igang men telefondekningen var ikkje med oss..
bortsett frå da so trur eg alt gjekk fint. minus ein sogning som tok livet av girkasso si
å få lov til å stenga vegen opp her er nok berre å gløyma. greitt nok at dei får stenga for sykkelritt å sånt, men vert da nevnt eit kløyva ord om bakkeløp og bilar so er da nok ikkje mykje goodwill åfå av styresmaktene..pga feks for lite autovern og ein drøss andre greier. å gjera sånn som me har gjort da no fungerar i utgangspunktet bra, men ikkje vist bilane nede vert sendt avgårde utan at klarering frå toppen. veit ikkje koffø da skjedde heller men no e da for seint. heldigvis fant du ein fin møteplass når han kom ned, dalland:)
dersom da ikkje er stemning for bergsdalen lenger finst da andre plassar å kjøyra i frå seg på for dei som likar (fart og) spenning, men då må me kjøyra lenger for å komma dertil(stalheimskleive) og for dei som likar spenning, men nødvendigvis ikkje fart, so finst jo jordalen i nerheiten av stalheimskleive. og den vegen e jo håreisande spennande å kjøyra opp , og ikkje minst ned! so da kan me jo vurdera til neste gong.
bortsett frå da so trur eg alt gjekk fint. minus ein sogning som tok livet av girkasso si

å få lov til å stenga vegen opp her er nok berre å gløyma. greitt nok at dei får stenga for sykkelritt å sånt, men vert da nevnt eit kløyva ord om bakkeløp og bilar so er da nok ikkje mykje goodwill åfå av styresmaktene..pga feks for lite autovern og ein drøss andre greier. å gjera sånn som me har gjort da no fungerar i utgangspunktet bra, men ikkje vist bilane nede vert sendt avgårde utan at klarering frå toppen. veit ikkje koffø da skjedde heller men no e da for seint. heldigvis fant du ein fin møteplass når han kom ned, dalland:)
dersom da ikkje er stemning for bergsdalen lenger finst da andre plassar å kjøyra i frå seg på for dei som likar (fart og) spenning, men då må me kjøyra lenger for å komma dertil(stalheimskleive) og for dei som likar spenning, men nødvendigvis ikkje fart, so finst jo jordalen i nerheiten av stalheimskleive. og den vegen e jo håreisande spennande å kjøyra opp , og ikkje minst ned! so da kan me jo vurdera til neste gong.

TLF: 97419035
Jeg får ta på meg mye av skylda for at Dalland ble sendt avgårde, men jeg husker ikke 100% hva som skjedde der. Trur det kom en annen bil nedenfra, og det var flere "kokker" på nedre startpunkt, så ting skjedde litt for fort. Jeg prøvde også å ringe Dalland da vi skjønte at det kom folk nedover, men jeg fikk beskjed om at "mobiltelefonen er avslått". Veldig beklagelig dette her, men fint at det gikk bra.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein