Kan forresten tilføye at Espen LURTE meg til å sende ham det motorveibildet om igjen, enda jeg hadde sendt det før! Makan!
Sv: 65. Panel :)
Moderator: Global moderator
Lookin good!
Kan forresten tilføye at Espen LURTE meg til å sende ham det motorveibildet om igjen, enda jeg hadde sendt det før! Makan!
Så fint har ikke taket vært siden den var ny
Litt lakk så er vi der 
[img width=800 height=600]http://i5.photobucket.com/albums/y196/E ... 5e9ded.jpg[/img]
[img width=800 height=600]http://i5.photobucket.com/albums/y196/E ... 5e9ded.jpg[/img]
Tlf:: 48606876
Har vært på min ukentlige sjekk på Bergen Billakkering
Må se om det er noen framgang og ta noen bilder.
Det kommer seg, de sa at de regner med å spraye på primer neste uke. Så da er det ikke lenge igjen før utsiden er klar.
Da er det bare innsiden igjen
Tror dokumentasjonen skal bli helt ok på denne bilen med alle bildene eg har etterhvert
Han holdt på med denne døren når eg kom.

Denne døren er nesten ferdig.

Ser litt trist ut i denne standen..

Innsiden er ikke akkurat innbydende til en kjøretur

Trenger en shiny og stor motor eg og

Denne siden er ikke helt ferdig enda.

Mens denne siden er straks klar for primer

Til slutt et lite bilde av hva vi lekte oss litt med på jobb i dag
Synd du ikke ble litt lenger, Dalland

Det kommer seg, de sa at de regner med å spraye på primer neste uke. Så da er det ikke lenge igjen før utsiden er klar.
Da er det bare innsiden igjen
Tror dokumentasjonen skal bli helt ok på denne bilen med alle bildene eg har etterhvert
Han holdt på med denne døren når eg kom.

Denne døren er nesten ferdig.

Ser litt trist ut i denne standen..

Innsiden er ikke akkurat innbydende til en kjøretur

Trenger en shiny og stor motor eg og

Denne siden er ikke helt ferdig enda.

Mens denne siden er straks klar for primer

Til slutt et lite bilde av hva vi lekte oss litt med på jobb i dag
Synd du ikke ble litt lenger, Dalland

Last edited by EsJo on Fri Mar 22, 2013 3:53 pm, edited 1 time in total.
Liten notis om bilen i Klubbladet til Gatebil 
[img width=450 height=600]http://i5.photobucket.com/albums/y196/E ... 897fa2.jpg[/img]
[img width=450 height=600]http://i5.photobucket.com/albums/y196/E ... 897fa2.jpg[/img]
Det kan aldri bli nok bilder Espen
men det tar form dette her 
Gleder meg til å se hvordan resultatet blir med tanke på fargevalget. Har de sagt noe om når de ser for seg å ha den ferdig?
Gleder meg til å se hvordan resultatet blir med tanke på fargevalget. Har de sagt noe om når de ser for seg å ha den ferdig?
"-Helt grei?? det er jo Tysk kvalitet jo.." 
Du vet å ordne deg du ja..EsJo wrote: Liten notis om bilen i Klubbladet til Gatebil
Håper den er ferdig lakkert om en måned halvannen.Nordtveit wrote: Det kan aldri bli nok bilder Espenmen det tar form dette her
Men vi får se:)
Mens vi venter på at bilen skal bli ferdig kan vi like godt gjøre tingene klar

En litt smårar arbeidskollega men så lenge de er flinke kan man godta mye

Leander synes det var artigere å montere takgrind enn å skru på en gammal 911

Tadaaaa! No er vi klare til å få bilen

En litt smårar arbeidskollega men så lenge de er flinke kan man godta mye

Leander synes det var artigere å montere takgrind enn å skru på en gammal 911

Tadaaaa! No er vi klare til å få bilen

Last edited by EsJo on Tue Mar 26, 2013 9:34 pm, edited 1 time in total.
Den så jo konge ut. Jeg kommer til å gjøre det motsatte en av dagene. skal demontere nesten hele greia, for å pusse ned, og lakke opp igjen alle spilene. Men ramma må nok stå igjen på bilen da jeg sikkert ikke får skrudd den løs uten å herpe lakken. Ser du har andre fester enn meg.. eller det vil si, samme fester som jeg har på grinda forran. Men ja,den der så snasen ut 
Ser ut som du har gjort deg et kupp der ja 
Tommy fra Bergen Billakkering ringte meg i dag, og spurte om eg kunne komme bortom for å se litt på fargene.
Vi ble enig om at de skal mikse litt lakk så skal eg tilbake for å ta en nærmere sjekk
Det nærmer seg lakkering med stormskritt og her er ferske bilder. Eg synes det ser veldig bra ut i allefall, om noen ser noe alarmerende så skrik ut

Vi ble enig om at de skal mikse litt lakk så skal eg tilbake for å ta en nærmere sjekk
Det nærmer seg lakkering med stormskritt og her er ferske bilder. Eg synes det ser veldig bra ut i allefall, om noen ser noe alarmerende så skrik ut

Skal de lakke den på innsiden også? Kanskje lurt å få de til å gjøre det først? Hvilken av fargene skal den ha inni i så fall?
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
De skal lakke den inni ja, men kun foran. Og det gjør de såklart før de tar den utvendig:)
Inni får den den lyse fargen, og setene blir i den mørke fargen med sømmen i den lyse
Inni får den den lyse fargen, og setene blir i den mørke fargen med sømmen i den lyse
Last edited by EsJo on Wed Apr 03, 2013 9:41 am, edited 1 time in total.
Høres veeeldig snasent ut! 
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"