Henrik wrote:
Det er fortsatt toppene det står på, men har da gjort det som kan gjøres på andre deler i mellomtiden. Sylindersett er klar til montering, pinnebolter skrudd inn og klar for sylindre, støtstenger og rør er renset, oljekjøler testet og renset, osv...
Trenger dog ny termostat og bensinpumpe (evt nye membramer) før alt skal monteres igjen, noen som har for salg? Bensinpumpen er denne typen, men jeg regner med andre typer også kan brukes? [attachment=1]
Satser på ferdigstillelse i løpet av uken (men det er vel farlig å si...)
Du kan bruke bensinpumpe fra type 1 også. Bare husk å sjekk at pinnen går like langt ned og opp... Kommer vel litt ann på hvordan det står inni der, men det skal vel være litt motstand den siste centimeteren ned til blokken for pumpen. Du skal liksom trykke opp bryteren i pumpen litt..
Hadde vi visst om hva du trengte kunne vi jo plukket det med oss fra delesalget på bore i dag..... menmen... en annen gang
57 - 117 Oval Ragtop - No longer Supercharged by Judson
65 - 343 Karmann Ghia
Har vært borte noen dager, og ble rastløs uten godbilen når jeg kom hjem. Så jeg borret opp de gamle styringene nesten gjennom, må bare få presset ut restene av de gamle og inn de nye styringene nå....
[attachment=1][attachment=2]
Fikk ellers deler her om dagen, og pakningene til isp var så flotte og myke at de skal bli en sann fryd å jobbe med (nesten i hvert fall...)
Attachments
SUC50082 [800x600].JPG (156.05 KiB) Viewed 1090 times
SUC50083 [800x600].JPG (159.66 KiB) Viewed 1116 times