So dokkar jo problema opp........ heile høgre innerskjermen manglar ALLLLE sveisemuttrane1

Ein eller an idiot har klart å røska alle ut og so erstatta dei med laus mutter på baksida, som betyr att da e ganske so mykje arbeid å få av ein skjerm... for å gjera vodt verre so har han løken tatt sveist ein bolt på ei plata på dei to nederste hola, som er satt inn på baksida og punkta fast via to hol. Dei to punkta ryk og alt går rundt på baksida(som du ikkje kjem ned til) Klarte å lura av den eine men den nederste spinner fritt rundt på baksida.. men vinkelsliparen skal få orden på da.. Og her kan da nevnast att kanalen e lappa å herja på med so da kan vetta meir arbeid her
[attachment=1]
Tanken måtte ut.. har ikkje tenkt å sprenga vekk bil og garasje heller

Tanken var jo nesten full so eg måtte henta ei pumpa og tømma over tanken til ei syrekanna sånn att eg i da heila tatt klarte å lirka opp tanken, her ser me og att all tectylen e vekke frå venstre innerskjem. Kan og legga til att rundt på dasjbordet og innerskjermane e da Masse unødvendige hol som er tetta enten med tape eller lim eller ikkje.. trur eg skal ordna opp i da og ja
[attachment=2]
Nytt ALVÅRLEG problem.. hardy-skjevo hang saman av gammal vane

sprekt opp i alle retningar.. denne MÅ skiftast ja
[attachment=3]
So igang med heksekunst på kanalen.. på tide å verta kvitt skiten. Legg merke til att da e bort hol i innerskjermen.. INGEN grunn til da

bak teppene var da masse sand..
[attachment=4]
Hehe

[attachment=5]
her er kveldens siste happening, laga plata til kanalen og to til å tetta varmar hol. har ogso pussa reint og retta opp og gjort klart for isveising av desse.
[attachment=6]
og i dagtidleg so fekk eg malt baksida av motorlokk og bakplato. håpar da tørkar snart då.
Men da spørst jo nett om eg vert ferdig til neste helg då