DoKa72 wrote:
Såg en blå SIKA bay idag ca. 06:45 på Kolltveit ved rundkjøring. Slikt hever en ellers kjedelig kjøretur til jobb.
Eg var på Kolltveit i GRØNN Sika i dag ca kl 06.45....såg ingen blå
Så den grønne inne på CCB idag..
Deretter spottet jeg en gul og en hvit boble like ved glattkjøringsbanen på Sekkingstad.
Begge sto ved en låve ved veien, og i forbifarten så det ut som om de ikke hadde skilter...
Selv om det blir litt privat, så er det artig å se bilder fra når boblene "bare" var bruksgjenstander. Når det gjelder det første bildet, så kunne jeg godt tenkt meg å få ta i et slikt barnesete. Angående bilene har jeg allerede fått svar fra biltilysnet, og skal sende en ny henvendelse til en mailadresse jeg fikk oppgitt. Ikke spesielt viktig, men det er jo litt morsomt å få vite hva som skjedde med de.
Synes også det er veldig rart å tenke på at boblene jeg begynte med når jeg var 18-19 (1303S 1974 og 75) bare var 13-14 år gamle når jeg gikk løs på de.........føles helt merkelig . Var jo nesten "nye" . Kanskje på tide å finne ut hva som har skjedd med de også .
Har og mange minner (men ingen bilder) fra når min far jobbet i vegvesenet, og jeg var med på jobb i oransje bay-doka .
Last edited by Anonymous on Wed Feb 08, 2012 12:26 pm, edited 1 time in total.
StarBugs Geir wrote:
...Har og mange minner (men ingen bilder) fra når min far jobbet i vegvesenet, og jeg var med på jobb i oransje bay-doka .
Å, han hørte til DEN minoriteten, ja...
Kule bilder, Geir! Veldig lett å kjenne igjen deg.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Spotta denne i en garasje nær meg
Har en kompis som er blitt ovaleier. 56 modell. VWACB medlem er han visst blitt og
En liten bremsejobb og en god vask, så er'n klar for våren
Last edited by Solan on Wed Feb 08, 2012 10:49 pm, edited 1 time in total.
55 oval (solgt)
60 boble (solgt. Skulle eg aldri ha gjort)
72 crossover Dobbelkabiner (solgt)
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel