Såvidt jeg vet, så tar Tistlo med det digre hvite partyteltet. Ca 70 m2, såvidt jeg husker
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Jeg har kjørt bussen hjem fra jobb over Melkeplassen, og motoren ble hysterisk varm. Bilen trenger sårt en oljekjøler, og det har jeg ikke tid eller deler nok til å montere nå. Jeg tar derfor ikke sjansen på å blåse enda en motor, og dropper å kjøre Bløygen til SCC.
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Solan wrote:
Jeg har kjørt bussen hjem fra jobb over Melkeplassen, og motoren ble hysterisk varm. Bilen trenger sårt en oljekjøler, og det har jeg ikke tid eller deler nok til å montere nå. Jeg tar derfor ikke sjansen på å blåse enda en motor, og dropper å kjøre Bløygen til SCC.
Solan wrote:
Så.... hva gjør du da?
Jeg blir hjemme i år. Jeg har nå vært fem år på rad på SCC og kjørt luftkjølt over fjellet, så jeg tar et fri-år... Formen er ikke på topp for tida, heller.
God tur og god fornøyelse til de som drar! :thup
PS: Noen som kan dra med et splittbuss-dasjbord over til broder Dag...?
Last edited by Solan on Thu Aug 08, 2013 7:38 pm, edited 1 time in total.
Siden det blir så stort avvik i deltagelsen - med "snag" av flere typer, strekk i feltet, helsesvikt og værvegring - blir det nok en endring:
"Seniortur" starter med avreise fra Arna seinest kl. 07 - vi i den eldre garde trenger et lite forsprang på ungdommene med tung blyfot.
Dessuten holder man seg ikke våken så lenge om kveldene, og er avhengig av å få satt camp før mørket faller på i Romerrikets dype skoger. Ellers blir det bare surr og rot med teltstenger og denslags. De som vil henge seg på fra Voss og Gol litt før det som er skissert gir en liten lyd.
Vi blir veldig gjerne med fra Gol, supert om dere kunne ringe eller sende en sms sån underveis og informere om når ere forventer og være på Gol;)
Jonas 90922500