Det er meinte med x2, var "Ganger 2" som betyr omtrent: Att eg gjentar det du sa i svaret før meg!
Eks:
Kor er bontelabo?
Svar: X2
Det betyr att han som svarer stiller det samme spørsmålet som deg.. kan og skriva -||- eller noko sånt
Dette ser ut som det er tatt rett ut av ei skulebok
Etter litt syrlige kommentarer fra folk som bor sør for Bergen, som mener at Nesttun er verdens navle, så blir opplegget som følger:
Kl. 12.00: Oppmøte på Bontelabo eller Shell på Nesttun
Kl. 12.05: Avreise fra Bontelabo eller Shell mot Indre Arna via enten Åsane eller Hardangervegen
Kl. 12.25: Samling på Arna Bussterminal
Kl. 12.30: Samlet avreise fra Arna Bussterminal
På vegne av vanvittig mange
:S
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Da må jeg bite i det sure gresset og innse at jeg ikke får bilen klar... &€£€∞h#@!
Spikeren i kisten etter altfor mye skruing (både for familien og skrotten...) ble at de to fremre karrosserifestene på høyre side (to lange M8) bare gikk rundt seint i går kveld.
Skulle selvsagt sjekket dette før jeg monterte kanalene (mutterstykket sitter fremst i kanalene), men det tenkte jeg ikke på. Kanalene hadde vært montert og ble så kappet ut igjen i Stavanger en eller annen gang, så det er nok der de har blitt dratt for hardt til og gjengene i muttterstykket ble sprengt.
Det vil si en bil mindre...
Blir det tur så blir det med Stivikken i såfall. Sune sjekker opp om vi får den klar, mulig det blir motorbytte og full bremseoverhaling først. Setet står fortsatt på ønskelisten, selv om prosjektet forøvrig ikke står høyt i kurs i dag... snakker om å snuble før målstreken, gitt
LUFTforsvarets t-skjorte er anskaffet til VW formål
størrelsene er:
-middels (passer til meg, 180 og 75 kg)
-x-stor passer til mange
-xx-stor (one size fits all...)
Attachments
SCC bakside.JPG (29.77 KiB) Viewed 1324 times
SCC bakside 2.JPG (35.5 KiB) Viewed 1352 times
Last edited by Anonymous on Tue Aug 12, 2008 9:27 pm, edited 1 time in total.
Da ser det ut til at 3 stykker til fra VWACB er klar for SCC...
Undrertegnede, Frode, Kristian og hans eldste sønn satser på en lynvisitt til Gardermoen og SCC på lørdag/søndag...
Vi satser på å klare å nå frem i tide med Kristians vannkjølte traktor som fremkomstmiddel...
Moshe wrote:
Undrertegnede, Frode, Kristian og hans eldste sønn satser på en lynvisitt til Gardermoen og SCC på lørdag/søndag...
Vi satser på å klare å nå frem i tide med Kristians vannkjølte traktor som fremkomstmiddel...
Den er fin!
Kan lage t-skjorter til dere med "100 år på vann og brød"
Moshe wrote:
Den er fin!
Kan lage t-skjorter til dere med "100 år på vann og brød"