GTR - laurdag 25.mai
Moderator: Global moderator
- Bjørn Hjellestad
- Supermedlem
Sv: GTR - laurdag 25.mai
Følg skiltingen 

- Attachments
-
- GTRVWTREFF (Copy).jpg (49 KiB) Viewed 1997 times
Nå er jeg godt ferdig med alt som heter eksamen for våren, så jeg er klar for et GTR på lørdag 
Gleder meg!

Gleder meg!
BRA!!Magnus wrote: Nå er jeg godt ferdig med alt som heter eksamen for våren, så jeg er klar for et GTR på lørdag
Gleder meg!

Håper at alt gikk bra greit?
Sees på lørdag...

1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
1972 1302S "Smurfen"
Det er kanskje flere enn meg som kjører fra Bergen? Jeg stiller på Bontelabo ca. kl. 1100 og kjører derfra kl. 1115 mot Arna. Det skulle være grei tid for å komme til Øyrane torg i tide. Kjell 

vert saker detta ja!
skal me tru vermeldingen so slepp me ivertfall å vetta våte
berre til å organisera seg med felleskjøyring, solenge de havnar på øyrane til planlagt tid for at ting skal gå mest mulig på skinner.
Oscar har ogso laga ein logo til treffet no som eg slenger på her
skal me tru vermeldingen so slepp me ivertfall å vetta våte

berre til å organisera seg med felleskjøyring, solenge de havnar på øyrane til planlagt tid for at ting skal gå mest mulig på skinner.
Oscar har ogso laga ein logo til treffet no som eg slenger på her

TLF: 97419035
I løpet av torsdag/fredag finner jeg ut om den oransje driten blir klar til GTR, blir oppstart imorgen og montering i bil på fredag.. 
Men det som er sikkert er at jeg har med et sidetryne som denne gang ikke er Henrik!
Hvis det blir boble så kjører eg hjem på kvelden, men blir det buss så overnatter jeg og tar med øl.

Men det som er sikkert er at jeg har med et sidetryne som denne gang ikke er Henrik!

Hvis det blir boble så kjører eg hjem på kvelden, men blir det buss så overnatter jeg og tar med øl.

Etter jeg ha prøved alt jeg kan til få start på oval vil den ikke fremdeles..ha byttet plugge ledninger.sjekket bensin går til forgassere,prøved en annet coil,gjørt stift,timming.men ingenting skjer.
Ser få meg ar jeg må bli hjemme...beklager
Ser få meg ar jeg må bli hjemme...beklager

1973 1300s T-1 (Buzz) en eiers bil !solgt.
1969 mr biggins. latelooker solgt.
1956 cal looker. Green Godess
1960 resto cal. OTT
1960 resto cal. OTT
Har du forsøkt med ny bensin etter vinteren? En plastdunk med frisk bensin, og slange rett inn på pumpen?
Ingen fornuft - ren entusiasme!
Clutchwiren på Bløygen røk i byen ikveld, jeg fikk jaget Tommy opp av senga, og han årna tauing til Breistein (takk, Tommy!!!), og jeg har nå demontert røket wire. Ny er på vei både fra Tistlo og Dag "as we speak". Håper å få dette i orden til GTR!!
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Tommy har blitt offisiell busstauemester
Svein, fekk ikkje sendt siste melding men wiren eg har skal vera 1mm kortare enn målet du oppgav, so da må gå 
Nokon må ta ein tur til Jamie og hjelpa han å få gang på motoren hans, ut ifrå den andre tråden på vwn. so virka da som da e noko som er rota til med stiften og tenningsjusteringen. og kanskje tilogmed pluggrekkefølgen?? her må alt settast i verk for å få flest mulig bilar igang!
ei lokal dama med bay camper kjem kaaansje til å melda avbud, då bensintanken begynte å lekka som ein sil. eg har sveist opp ein tank te dei og den vert skifta imorgo so vist dei får da til so stiller ho..

Nokon må ta ein tur til Jamie og hjelpa han å få gang på motoren hans, ut ifrå den andre tråden på vwn. so virka da som da e noko som er rota til med stiften og tenningsjusteringen. og kanskje tilogmed pluggrekkefølgen?? her må alt settast i verk for å få flest mulig bilar igang!
ei lokal dama med bay camper kjem kaaansje til å melda avbud, då bensintanken begynte å lekka som ein sil. eg har sveist opp ein tank te dei og den vert skifta imorgo so vist dei får da til so stiller ho..
Ja hvis noen ha lyst eller tid til ser pa ovalen ville vaert ganske takknemlig, Trodde jeg hadde gjort alt riktig men kansje noen andre serveller finne ut feil som det kan vaere.tusen takk.
1973 1300s T-1 (Buzz) en eiers bil !solgt.
1960 resto cal. OTT
1960 resto cal. OTT
Eg kan nå i alle fall glimte til med gode nyheter. 
Etter lang dag igår så har eg fått startet motoren og kjørt inn kammen.
Blir en lang dag idag men satser på å kjøre den oransje fare med fersk motor i godt driv opp "bakkeløpet"!

Etter lang dag igår så har eg fått startet motoren og kjørt inn kammen.
Blir en lang dag idag men satser på å kjøre den oransje fare med fersk motor i godt driv opp "bakkeløpet"!
Regner med at jeg stiller kl 11 på Bontelabo, håper vi blir flere som stiller der... 

1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
1972 1302S "Smurfen"
då va GIGA partyteltet komt opp og fyllt inn med saklig innredning
detta vert meeeget bra!! håpar fleire av dekan som har meldt avbud ombestemmer dekan, kjem til å angra vist ikkje!! 

Klar som et egg!
Stiller på Bontelabo.
Stiller på Bontelabo.