Hei Kristian, og velkommen til forumet (og klubben?)!
Jeg er i sluttfasen av restaureringa av en 1965 mikrobuss (se tråd her på forumet), og jeg vil være der både idag og i morra (og søndag, og mandag, og tirsdag, osv...)
Bare å stikke innom!
Ring meg på 916 97 108 når du er utenfor, så kommer jeg og åpner
Mvh
Svein
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Og eg lurar på om da e nokon som er på breistein Imorgo tidleg??? for eg har fri imorgo og istaden for å såva til klokko 12 so tenkte eg att da må vera bedre å reisa ned å henta deler. isofall reiser eg her i 8tida og i byn i 10tida. men folk er vel på jobb??
Jeg skal på Breistein i ettermiddag, supert mekkevær (inne) idag!
Må begynne på innredninga i bussen nå, Rock & Roll seng og dørpaneler må på plass asap
@Tistlo: Henvendelser om "fjernåpning" av døra på Breistein må rettes til Jonn-Stian eller Kristian, dette har ingen andre lov til å gjøre.
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Har endelig klart å meldt meg inn i klubben deres (vår) og har planer om å ta ein tur ut til Breistien på lørdag med bilen (leie løftebukken et par timer) Motoren fusker ein del og trenger justering av tenning.
Er det nokon som skal ut å mekke på Breistein i løpet av helg, hadde vært kjekt å ha nokon å spørre når om evt problemstillinger?
Er nok på Breistein på lørdag, Kristian, hvis ikke været er fint da, da blir det kanskje tur ut i finværet isteden...
Du kan jo ringe meg på 916 97 108 før du drar utover, så tar vi det derfra.
Mvh
Svein