Har vert ein dag prega av både glede og sorg...
Fekk gjort diverse ferdigstillingar idag.. laga til for oljetemp+turtellar(måtte av med motorlokket for å komma til med boremaskino), forska på ladeproblemet, fyllt på olja og prøvekjøyrd litt

Hadde mangen turar opp og ned te postkasso, men kjøyrde noko roligt pga att motoren ikkje er skikkeleg innkjøyrd endå då. likavel kan eg med sikkerheit fortella att da e meget brukande skyv i denna fantastiske motoren! Einaste var att det lak olja.. da regna når eg kjøyrde so eg merka da påatt da va masse sånne fargedammar etter olja i vegen, stort sett overalt! Såg under og da dropla friskt frå under filteret. tok då å stramma da endå meir og lekasjen vart redusert til kun eitpar dråpar i slengen.. Oljepinnen var då komt ned under 1. streken. kjøyrde då bilen opp att i "garasjen og so fekk eg besøk av freddy B som ville henta bussen sin:) Etter att han for vart da meir ymse skruing heilt til Toloen sjøl dokka opp, då monterte me saman temp målaren, heiv innatt stolen og trilla ned på flat mark for å fiksa oljeproblemet... Av med filter, fylla oppi da nya filteret, smøra pakningen ogso montera I HENNHOLD te bruksandvisningen= skru opp filteret til pakningen tar borti, skru so max 1 omdreining.. det andre filteret hadde vel hatt eitpar omdreiningar, noko som då sikkert har ført til att pakningen vart relativt krökkad.. uansett me fekk på nytt filter, fyllte på olja på motoren sånn att da på pinnen var ca midt mellom merkene, og tenkte att faen detta e go knall...
Men so skulle me fyra igang maskineriet, toloen for inni og tvista om motoren og den fyra jo greitt opp, eg lagg meg under for å mysa etter lekkasje frå filteret ogso plutselet seier da PLOPP¨og da står ein salig sprut med olja rett ut ifrå slangen

Motoren vart sløkt i ein fei og me fekk studert oljedammen som rant ut under bilen.... Oljeslangen hadde rett og slett sprikt halvvegs over! Da e jo so og sei umuli! slangen toler 10bar, ekstremt tvilsomt att da var sopass trykk i motoren.. da var då på OUT slangen, altso på veg inn til motoren igjen.
Finst da nokon som helst logisk forklaring på detta ant enn att slangen på ein elelr an måte har fått eit rift??? eg har høyrd om att slangar poppar av ved klemmo, men att den berre eksploderer midt på...

Kortar inn slangen imorgo og gjer eit nytt forsøk