Det var vel ca 5-7. juni i fjor Boretreffet var, og da var eneste deltakere fra Bergen Jamie, Dalland og meg. Dalland og meg kjørte sammen i Grynet, og turen ned og opp gikk fint. Tror vi plukket av dypsumpen hjemme først, så det ble litt lite oljetrykk på banen, men heldigvis bare i korte perioder...

[attachment=1]
På veien nedover (eller strengt tatt i det vi reiste fra Bergen) ble det hentet en "ny" Alpine-radio til Grynet. Mener jeg ga 400kr for den. En ganske god, om enn aldrende HU. Jeg liker også designen veldig godt.
[attachment=2]
Displayet kan slås av, veldig greit når jeg bare skal bruke jack-pluggen (og det blir vel snart bare den, siden FM skal ut

[attachment=3]
En eller annen gang i tiden etter dette var bilen på eukontroll, og det ble funnet en del mangler. Se listen under her, vi har litt som må gjøres. Planen er å ta ut motor og girkasse, og prøve å lokalisere og tette alle lekkasjer der. Så får vi gå over forstillingen (igjen), og hvis jeg gidder får jeg se på skiltlyset

[attachment=4]
Nøklene har fått seg en liten stilforbedring, greien de sitter på heter OrbitKey:
[attachment=5]
[attachment=6]
Planlegger også å lage meg en litt mer skikkelig subb i bilen. Har tegnet kasse som passer inn under hattehyllen, ca 40L. Nå må jeg bare få tak i en plate 19mm MDF eller to, så kan jeg bygge den. Tenkte å prøve å få til en slags låsemekanisme på kassen, så jeg ikke får den i bakhodet, det kan jo fort bli litt ubehagelig.
[attachment=7]