Ellers på Grynetfronten begynner det å skje litt (midt på sommeren når man egentlig skulle vært ute og cruiset
 ):
):40mm-gasserne (Dellorto) som sto i ble byttet ut med 36mm Dellorto, og på prøvetur etterpå (og etter Dalland the master of Dellorto hadde justert dem) gikk den merkbart bedre. Tydelig at 36 passa bedre til motoren ellers...
[attachment=1]
Og så fikk vi såvidt begynt på forstillings-transplantasjon-prosjektet vårt. Der skal vi bytte ut Pumaen med en originalforstilling, og sette på senkespindler i stedet. Og så får vi se på problemstillingen med at spindlene bygger litt ut, og om vi må smalne noe
 Men i morgen reiser jeg på båtferie i 2 uker, og pappa har lovet å ha Grynet klar og euok når jeg er tilbake, så det er Luxus som bare pøken!
 Men i morgen reiser jeg på båtferie i 2 uker, og pappa har lovet å ha Grynet klar og euok når jeg er tilbake, så det er Luxus som bare pøken![attachment=2]

Gleder meg til å se hvor langt han har komt på min 66 når jeg kommer tilbake fra 5-6 uker jobb og 3 uker ferie!
  Gleder meg til å se hvor langt han har komt på min 66 når jeg kommer tilbake fra 5-6 uker jobb og 3 uker ferie!