Page 4 of 47

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Wed Oct 07, 2009 2:10 pm
by RZR Andy
Er det ikke ulike regler for dette med bur når det gjelder dragrace vs. annen bilsport, Jon?

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Wed Oct 07, 2009 2:56 pm
by hans
stikk innom amcarklubben sine sider  - der står det info om halvbur i bil - mener det står det er  tillatt om man IKKE har baksete , og ikke hindrer inn/utstigning av bilen .

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Wed Oct 07, 2009 3:18 pm
by Jon T
RZR Andy wrote: Er det ikke ulike regler for dette med bur når det gjelder dragrace vs. annen bilsport, Jon?
Klart og uklart ;)
Går bilen din fort nok må du ha X type bur i dragrace, men dette får du nødvendigvis ikke godkjent hos biltilsynet. Det samme gjelder jo innen andre motorsporter mtp sveiste bur/skrudde bur/bøyler.
Cluet her er jo at Geir vil ha en gategodkjent bil og derfor ha det godkjent i vognkortet og må derfor forholde seg til biltilsynet sine regler.
Et dårlig bur gjør fort verre skade enn bil uten bur, hvis du skjønner meg?! Jeg har vurdert dette selv og lest meg mye opp på det men finner ikke noen entydige svar, man bør vel forholde seg til kjøretøyforskriftene (lovdata) siden det skal skilt på denne bilen. Hvis man skal lage "banebil" skal den gjennom bilsportforbundet sine krav(vognlisens) som igjen ikke har krav om at bilen er godkjent/med skilt på, hvis man da ikke kjører street-legal klasse(r).

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Wed Oct 07, 2009 7:55 pm
by GreenBug
GSR wrote: Fekk idag beskjed om at det gjekk ikkje an å få ein 1303 lågare enn GreenBugen. (Frå høgaste hald i klubben ;)) Då fekk eg enno eit mål i livet! Slike utfordringar spritar opp kvardagen. :thup

[attachment=1]
Litt lavere bør du no klare, men da må du vel droppe 17 eller 18 toms felger vil eg tro? Synes selv 16 toms er perfekt! 16 bbs rs står høyt på min ønskeliste  :)

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Wed Oct 07, 2009 8:17 pm
by StarBugs Geir
Takk for mykje info så langt! Litt viktig at alle forstår mine ambisjonar, både for "Racingteamet" og for bilen. Tanken er å ha det moro, punktum. Ikkje noko meir. Har ingen ambisjonar om å delta i løp inntil vidare. Ikkje anna enn innanfor klubben/miljøet på hobbybasis. Altså, i utgangspunktet ikkje noko annan klasse enn det ein kan stille opp i med ein standard/lett mod. bil.

Når det gjeld bilen handlar det om:

1. Køyreeigenskapar/servicevenleg/driftsikker
2. Vekt
3. "Look". Bur er mest for dette punktet, og sjølvsagt og for sikkerheit og i den grad det stivar av bilen noko. Det er IKKJE ein racing-bil eg skal bygge, men ein lett og kjapp gatebil med visse racing-element (Ref. Lotus Exige eller Club Sport bilane til Porsche). Altså ein bil som passar perfekt for mine "racing" ambisjonar.

Vart det klarare no?  ???

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Wed Oct 07, 2009 8:46 pm
by RZR-Marius
Du får den greit lavere enn GreenBuggen, den øverste holden du har snakket med må ha røykt Jazztobakk!
MEN, da vil du slite med å oppnå noe særlig høye hastigheter uten stadig nedbremsing for hver minste hump. Om ikke du masserer karossen under foran + rammehodet. Ville heller ha gått for den høyden GB har nå, evt piiittelitt opp, da har du en hissig klegg som ikke dør ved det minste hjulspor.

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Wed Oct 07, 2009 9:03 pm
by GreenBug
RZR-Marius wrote: Du får den greit lavere enn GreenBuggen, den øverste holden du har snakket med må ha røykt Jazztobakk!
MEN, da vil du slite med å oppnå noe særlig høye hastigheter uten stadig nedbremsing for hver minste hump. Om ikke du masserer karossen under foran + rammehodet. Ville heller ha gått for den høyden GB har nå, evt piiittelitt opp, da har du en hissig klegg som ikke dør ved det minste hjulspor.
Sånn sett er justerbart forran og bak gode greier!

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Wed Oct 07, 2009 9:14 pm
by StarBugs Geir
Trur nok han som meinte eg ikkje kom lågare tenkte at bilen fortsatt skulle kunne brukast. Det er jo ikkje eg så oppteken av. Konstant søking etter rett spor er veldig effektivt om ein blir lett trøytt i bilen!

Nei, for å snakke litt alvor. Høgda til GreenBugen, eller gjerne litt høgare til normal/bane-bruk blir bra. Skal jo ha det justerbart. Kjem kun til å ta den til bunns til show´n shine......hvis eg gidd. Som sagt, dette er IKKJE 1.pri.  ;)

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Sun Oct 11, 2009 8:53 pm
by AnderS
Det skjer spennende ting i Geirs garasje for tiden.  ;D

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Sun Oct 11, 2009 9:50 pm
by StarBugs Geir
Ja, og her er eit bilete av baksjermen som Anders har byrja på! Trur han går for ein slags rat-look. :thup Det vert jobba knallhardt på Breistein for tida!  ;D

[attachment=1]

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Sun Oct 11, 2009 11:11 pm
by StarBugs Geir
For dei som er interessert; Her er linken til Porsche-bobla som er basert på Boxster:

http://www.bugster.at/

[attachment=1]

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Mon Oct 12, 2009 8:57 am
by Sander
GSR wrote: Ja, og her er eit bilete av baksjermen som Anders har byrja på! Trur han går for ein slags rat-look. :thup Det vert jobba knallhardt på Breistein for tida!  ;D

[attachment=1]

Litt rasta-look??

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Mon Oct 12, 2009 1:16 pm
by Lid
Hvordan fjærbein er det på Greenbugen?

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Mon Oct 12, 2009 9:57 pm
by StarBugs Geir
Lid wrote: Hvordan fjærbein er det på Greenbugen?
Skal sjekke dette  ;)

Sv: Geirs garasje -GSR-

Posted: Mon Oct 12, 2009 9:59 pm
by StarBugs Geir
Litt meir inspirasjon. Den kvite er vannvittig fin!