Men virker som vi har gått glipp av litt av det som har skjedd her mellom 20 år på jordet og EU OK Før og etterbilder fra kapping, platemaking, sveising, sliping, grunning..?
Eller var det bare en vask og litt motorservice som skulle til?
Ivar wrote:
No når Briketten er ute på vegen, tar Kranken sveiseoppdrag på andre grøne sikaer??
Er på veg for å sende min langt avgårde for kanalskifte.......
He he. Nei, dessverre . Akkurat nå er jeg så møkkalei sveising at jeg gikk over til å bruke stålplast på slutten av prosjektet. Er det ikke noen på Askøy som sveiser rust?
Møkkalei sveising? Trudde du hadde verkeleg fått basillen, no når du er så godt i gong, og i ferd med verkeleg å få dreisen på det
Ser ut for at rustsveisarar som tar oppdrag, er ein utdødd rase på lik linje med hullkortoperatørane.
Her på Askøy blåser dei kun vekk rusta, og då vert jo det enno mindre bil igjen, så det tør eg ikkje
Early Sika er det grommaste som går i denne kategorien.
Er likevel fasinerande kor godt den har holdt ved den typen lagring. Samtidig som eg er litt overraska over kor fin hytta er ift bildene me har sett av karm og lemmar.
*LIKAR* denne bilen din. Har snev av misunnelse ja.........
nå er skjermen min fyllt med stråler fra himmelen så mulig jeg ser feil, men er ikke logoen litt for lite slitt `? ørelite scuffing med scotch brite eller noe ?
forøvrig meget kledelig
o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9