Her er litt bobleaktivitet fra fjoråret:
28.6 ble det hentet en 1302 fra Hylkegarasjen. Dette var en Boble i meget god rustmessig stand men der venstre hjørne var trøkt inn. Hovedgrunnen for anskaffelsen var å skaffe seg en IRS-kasse. Takk til Fredrik for handel og takk til Linn&Wilhem for lån av trekkbil.
I midten av juli ble det en helgetur til Stavanger med Øystein E. Det er veldig fint at det er krabbefelt i de tre undersjøiske tunnelene! Bilen ble utstyrt med takgrind i forkant av turen, takk til Kristian for byttehandel:
[attachment=1]
Den 31/8 ble ventildekselene sandblåst ifm med sjekk av ventilklaringen. Et rusthull som annonserte sin tilstedeværelse ble sveist. Videre tok Kristian Powder Coating Systems på seg oppdraget med å pulverlakkere dekslene

[attachment=2]
Den 16.10 ble fem jubileumsfelger levert til Bergen Bygg og Overflateteknikk. Denne dagen åpnet også Eikåstunnelen. Her kan Bodil (høyst sannsynlig) skilte med status som «første Boble til å kjøre igjennom tunnelen i nordgående løp». Det må presiseres at «Birger» (ført av Geir Sæbø) er desidert første Boble gjennom Eikåstunnelen da denne trolig kan regnes som første privateide personbil gjennom sørgående løp.
[attachment=3]
Før (felg til venstre) og etter bilde:
[attachment=4]
Et spørsmål angående felgtypen til høyre på bildet: Var det noen Bobler som kom med disse ny?
[attachment=5]
Av behov for bil også vinterstid ble det investert i vinterdekk hos Lysø Industries. Felgene fulgte med:
[attachment=6]
I romjulen ble boblen brukt for å komme meg til jobb. På mandag ble den parkert på ny mekkeplass på Hop der tanken er å sette den i stand til en tur til Trondheim. De siste ukene har motoren gått med redusert effekt, vært håpløs å starte dersom den har stoppet like etter kaldstart og «klappret» mye ved pådrag/last. Ellers mangler varmeapparat og vindusspylersystem noe som er savnet. – Nok å gjøre før avreise!
