Page 4 of 11
Sv: Sixty Mango
Posted: Tue Jan 03, 2012 2:35 pm
by Gaute(alutig)
Nei.. Det nærmeste må være innsuget som kom i posten fra Frode.
Har fått åpnet forvarminga, og er i tenkeboksen ang. lakkering/finish..
Skrur ikke av det som står på før jeg har det nye innsuget klar for montering. (liker å ha den kjøreklar når det er tørre veier

)
Driver å kikker på selene som eg har kjøpt til baksetet og, men har ikke turt å begynne å borre noen hull enda..
Er vel enig med deg ang. fargen og.. Gjør seg på buss

Sv: Sixty Mango
Posted: Tue Jan 03, 2012 4:30 pm
by norshuttle
Gaute(alutig) wrote:
Nei.. Det nærmeste må være innsuget som kom i posten fra Frode.
Har fått åpnet forvarminga, og er i tenkeboksen ang. lakkering/finish..
Skrur ikke av det som står på før jeg har det nye innsuget klar for montering. (liker å ha den kjøreklar når det er tørre veier

)
Driver å kikker på selene som eg har kjøpt til baksetet og, men har ikke turt å begynne å borre noen hull enda..
Er vel enig med deg ang. fargen og.. Gjør seg på buss
Er det 2-punkt du skal ha bak?
Sv: Sixty Mango
Posted: Tue Jan 03, 2012 10:49 pm
by Gaute(alutig)
Nei det er 3 punkt..

Har fått noen gode råd fra Tommy på Unneberg bil.
Han har visst gjort det samme en gang sånn som eg forstod det.
Han skulle prøve å finne noen bilder til meg sa han.
Plasserer rullene i midten bak, og låsen ute i sidene
Sv: Sixty Mango
Posted: Tue Jan 03, 2012 11:02 pm
by norshuttle
Angst!

Håper du legger ut bilder, har en 61 som skulle hatt det også.
Sv: Sixty Mango
Posted: Sun Jan 15, 2012 12:50 am
by Gaute(alutig)

Hmm.. Tok av fangerne for å gi de litt stell på baksida. Slett ikke dumt. T bars anyone?
Sv: Sixty Mango
Posted: Sun Jan 15, 2012 1:00 am
by Tistlo
hmm du får prøva å sjå

Sv: Sixty Mango
Posted: Sun Jan 15, 2012 2:12 am
by Solan
Kjør fanger du Gaute, så skjuler du de to ståltrådene som stikker ut der også...
Sv: Sixty Mango
Posted: Sun Jan 15, 2012 9:35 am
by Gaute(alutig)
Kødder du med trillebårhåndtakene mine Svein!??

Blir nok å få fangerne på igjen tenker eg.

Sv: Sixty Mango
Posted: Sun Jan 15, 2012 9:50 pm
by Solan
Bra valg

Sv: Sixty Mango
Posted: Wed Jan 25, 2012 2:12 pm
by Gaute(alutig)
Holder på å montere det "nye" innsuget som eg fikk kjøpt hos Frode.
Klarte ikke å la det være ubehandlet, så det ble en runde med grå pulverlakk på det..
Sleit litt med å få ut dynamoen og vifta, men etter litt banning og en titt i mr. Muir`s bibel ordna det seg

Det som dukka opp når eg holdt på med rengjøring , var jo at det lå bare papp? under dynamoen..
Skal det være slik og sånn? Hva bruker dere?
Når eg tok vekk den så var det jo åpent rett ned i blokka..
Gav og gasseren en grundig vask før ting monteres igjen..

Sv: Sixty Mango
Posted: Wed Jan 25, 2012 6:59 pm
by Tistlo
ser bra ut!!
skal vera ein pakning der ja. trur unneberg og vwveterandeler får tak i
http://www.wolfsburgwest.com/cart/Detai ... =111101191
Sv: Sixty Mango
Posted: Wed Jan 25, 2012 10:45 pm
by Gaute(alutig)
Har klipt meg en bit med 1mm plategummi og tenkte å bruke den i mellom sammen med litt Permatex på den siden ned mot motoren..?
Sv: Sixty Mango
Posted: Wed Jan 25, 2012 11:09 pm
by Tistlo
enn om ikkje dimanoen skal jorda gjennom foten?? pakningen som var der ledar vel kanskje ikkje straum so godt likavel? går sikkert bra
Sv: Sixty Mango
Posted: Thu Feb 02, 2012 11:38 pm
by Gaute(alutig)
Trøbbel i tårnet..

Etter at eg skifta innsug, og fikk skrudd ting sammen igjen starta eg opp , og det virket som om ting stemte bra.
Det eneste som tydeligvis var feilmontert, var ringen på baksida av viftehuset. den tar borti vifta.
Stoppa bilen, og 5 minutter senere når eg skulle starte igjen var det ikke tegn til tenning..
Motoren går på starteren, men ingen tenning
Stilt stift, og god gnist der
Nye pluggledninger
Nye plugger
Dårlig gnist fra coil (testa med tennplugg rett etter coil)
Annen brukt Coil (Takk for rask service fra Tistlo)
Fremdeles akkurat samme symptomer, Dårlig gnist (blå)
Noen som har et tips å komme med?
Coil skal bestilles..
Sv: Sixty Mango
Posted: Thu Feb 02, 2012 11:52 pm
by Tistlo
merkelig brått da problemet dukka opp! har du målt straumen inn på coilen? at den har 6v
coilen du fekk tilsendt har ivertfall vert på ein motor som var igang for 5-6år sidan, men eg kan vel ikkje garantera att den er top notch
