Roysens Boble

Legg inn bilder og info om bilen din eller prosjektet ditt.

Moderator: Global moderator

T-1
Supermedlem
Supermedlem

Sv: Roysens Boble

Post by T-1 »

men hvorfor ikke bare bruke bilen litt og kose deg med den? store jobber som det der kan du jo ta når du har fått brukt bilen litt. nå er den jo eu ok i to år? det skal være litt plukk på gamle biler! mitt råd: kos deg med den som den er og hold den på veien.  :thup
The Wheeler dealer
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

Eller dersom du har flaks og att det faktisk er litt gods igjen i golvet under seterammo so kan du sveisa inn kun frontdelen av golvet = ca 400kr i plata og du slepp dela bilen.
TLF: 97419035
Roysen
Juniormedlem
Juniormedlem

Post by Roysen »

Kjenner at eg er litt enig med Tommy her.. Har vert veldig artig å cruse rundt i boble i det siste.. :D
Tistlo wrote: Eller dersom du har flaks og att det faktisk er litt gods igjen i golvet under seterammo so kan du sveisa inn kun frontdelen av golvet = ca 400kr i plata og du slepp dela bilen.
Eg får undersøke litt... Dersom eg slipper unna med det kan det vere eg kan prøve d..
Annser at den andre jobben kan bli litt voldsom.. :S

Skal til å montere heimelaga antidugg/varmeanlegg system i han og no.. Ekstremt på om det blir like bra som når eg berre testa det såvidt.. ;)
Radio er og snart klart til å monterast.. :)
Kjenn at det dræg!
Roysen
Juniormedlem
Juniormedlem

Post by Roysen »

er vel på tide å oppdatere tråden sin litt igjen..
Bilen har vert på lagring i vinter, men eg har no dilla litt med den uansett.. :p

Det første eg gjorde var å bygge meg ein slags midtkonsoll. Denne har eg laga i nøyaktige samme måla som bambushylla som stod der.
Eg har også brukt samme festa som bambushylla. Dette gjer at dersom eg vil ha det vekk og tilbake til orginalen så er det 4 enkle skruer så er det ut med dette og inn med bambusen igjen..
Heile grunnen til at eg lagde dette var for å finne ein plass til cd-spilleren + eit varmeanleggs prosjekt eg holder på med (det kjem seinare)
[attachment=1]

Så mekka eg meg ei hattehylle bak..
Denne har eg og laga slik at den er lett å fjerne. Eg har ikkje bora nokon hol eller ødelagt noko orginalt for å få det til. under hylla ligg der ein liten forsterker som driver dei 2 6*9'ane som er på bildet.
Minibobla på bildet er eit lite sideprosjekt eg har funne på.. Tenkte eg skulle strekke opp slik at eg fekk led lys i front og baklyktene på modellen. Desse skal då etter planen reagere på same måte som lysa på bilen.
Bremser eg, så kjem bremselysa på modellen på osv.. :P
Skal bli litt tøft å sjå om eg får det til..
[attachment=2]

Til slutt så hadde eg jo det problemet at frontlyktene mine hadde dårligare lys med fult langlys på, en mopen min hadde med parklys...
Eg har då bestilt meg 2 nye frå USA i vinter. Dette er orginale Hella lykter og med "moderne" pære.. Fekk ein del betre lys med dei.. :p
[attachment=3]

Neste på programmet no er å polere litt igjen.. Har funne noko "rub" som eg tenkte eg skulle bruke for å friske opp igjen litt..

I tillegg så holder eg på å lage eit varmeanlegg som primært skal blåse varmluft på rutene for å hindre dugg.. Eg kjem til å bruke orginale lufterøra, men lager ein liten fiffig patent med noko luker for å få det til..
Jobben no går i å få det til utan å ødelegge noko orginalt og gjere det lett å fjerne igjen. :p

Det var ein liten oppdatering på mi boble  :thup
Attachments
IMG_20120324_170215.jpg
IMG_20120324_170215.jpg (71.07 KiB) Viewed 827 times
IMG_20120324_170243.jpg
IMG_20120324_170243.jpg (94.9 KiB) Viewed 995 times
IMG_20120324_161754.jpg
IMG_20120324_161754.jpg (102.68 KiB) Viewed 864 times
Kjenn at det dræg!
Post Reply