Sånn jeg tror jeg fant ut på thesamba i natt så har pre 55 mindre eller null kant på hjulet. Det skal brukes for å få plass til to reimer til judson. Nå får jeg ikke på inerste reimen....
Er foresten på breistein om en drøy time eller to!
57 - 117 Oval Ragtop - No longer Supercharged by Judson
65 - 343 Karmann Ghia
ts wrote:
Sånn jeg tror jeg fant ut på thesamba i natt så har pre 55 mindre eller null kant på hjulet. Det skal brukes for å få plass til to reimer til judson. Nå får jeg ikke på inerste reimen....
Fulgte ikke denne ytterdelen til reimhjulet med i settet ditt?
Attachments
736498.jpg (66.01 KiB) Viewed 2661 times
www.algroy.no The Split Cruisers
1951 - 1958 - 1958 - 1959 - 1961 + 1999 Patina er mangel på vedlikehold og reparasjoner
Nei, den manglet. Viste ikke engang at jeg måtte bytte eller at den skulle være med jeg.. Men jeg drar til Le Bug Show på torsdag, så får sikkert tak i riktig der! Inntil det får jeg kjøre med kun ytterste reimen.
57 - 117 Oval Ragtop - No longer Supercharged by Judson
65 - 343 Karmann Ghia
Nei, den manglet. Viste ikke engang at jeg måtte bytte eller at den skulle være med jeg.. Men jeg drar til Le Bug Show på torsdag, så får sikkert tak i riktig der! Inntil det får jeg kjøre med kun ytterste reimen.
Thomas, hør du hørt med Henning om kanskje han har liggende det du trenger på Skjold?
nei, jeg har ikke hørt med Henning nå. Jeg var oppe hos han og fikk litt tips for en tre ukers tid siden.. Tror jeg klarer meg fint med kun en reim inntil videre. Det er jo dobbelt reimsystem på 30hk.
Men, jeg har fått alt på plass og vært på noen prøve turer. Jeg har litt problemer med at når jeg trykker gassen i bånn egentlig uansett hvilket gir så klarer den det ikke. Den kveles liksom... Jeg har prøvd å dyse litt om, men har ikke allverdens utvalg i dyser... Hvis noen har noen gode tips eller en neve med dyser fra ca 130 og oppover blir jeg glad for en telefon på nr: 92054001
Og ja, Det er fortsatt kaffi nytrukket kaffi på kannen på Breistein!
57 - 117 Oval Ragtop - No longer Supercharged by Judson
65 - 343 Karmann Ghia
høyrest ut som noko muffins med akspumpekretsen, får du ein god sprut ut av "kjøkkenkranen" når du gjer full gass på gassaren?vist ikkje er da sikkert tett i dysa der. men du må kanskje justera opp spruten sidan du skal trimma og øka forbruket er vel fleire hakk å velga i på staget til akspumpa
Tistlo wrote:
høyrest ut som noko muffins med akspumpekretsen, får du ein god sprut ut av "kjøkkenkranen" når du gjer full gass på gassaren?vist ikkje er da sikkert tett i dysa der. men du må kanskje justera opp spruten sidan du skal trimma og øka forbruket er vel fleire hakk å velga i på staget til akspumpa
Trodde jeg hadde sjekket dette... Har hatt gasseren fra hverandre et par ganger allerede. Får sjekke igjen. Har søkt og lest mye på nettet nå og mange av problemene som ligner på mitt ligger i akspumpe, dyse, kule.... Prøver igjen i morgen, det vil si nytrukket kaffi fra ca kl 11
57 - 117 Oval Ragtop - No longer Supercharged by Judson
65 - 343 Karmann Ghia
Tistlo wrote:
vart litt sein visistt på meg, så alle hadde lakt seg når eg kom
john stian: dynamoane dine ligg på "troppe" ved hovedingangen, fort deg før ravnane kjem!
Takk skal du ha Christer, de var lagt på forsvarlig sted når jeg var utom i formiddag...