Bra på film, men må si meg enig med Sune i at live-opplevelsen er mye bedre

Moderator: Global moderator
Vet ikke helt hvordan det var meningen jeg skulle forstå denne setningen... (håper du ikke mener noe negativt mot meg).Solan wrote: Det var godt det var folk som har peiling på det som monterte og justerte gasserstaget! Og fordeleren står akkurat sånn som den skal.
Var det jeg håpe og nå vet.RZR Sune wrote:Tror ikke dette var negativt ment Håkon. ...så du må ikke begynne å pirke:)
Godt å se deg der ute på søndag cruisene i boble! Kred!
Solan wrote: Det var godt det var folk som har peiling på det som monterte og justerte gasserstaget! Og fordeleren står akkurat sånn som den skal.
Hehe, dette var ny mark som skulle pløyes, ingen av montørene hadde prøvd denne varianten før, og det var KUN for å få den sammen for oppstart. Så her bør nok kompetansen kalles inn når det skal gjøres ordentlig, flott at det er en i byen som har peiling!
Nok en gang: Takk til alle RZR-gutta som deltok på dugnaden, det var noen timer, men det var gøy mens det stod på, og veeeldig gøy når vi kunne avslutte med en vellykket oppstart!
Takk for invitasjon, saftige rundstykker og rikelig med kaffe! Er jo bare morro å bidra til å få denne vognen klar!
Vyrdsamt,
Zvein