Sv: Geirs garasje -GSR-
Posted: Mon Oct 05, 2009 11:48 pm
Blir ikkje raud, men "looken" blir noko i nærleiken. Blir nok ein gul-grøn farge med raude detaljar i interiør og motorrom. Ei slags nytolkning av ein GSR.
Geir
Geir
Det er for enkelt. Må ha 15 eller størreRZR Andy wrote: Bare å kjøre 14" felger det...![]()
Følger deg 100% Etter å ha studert mykje bilete har eg kome fram til at 19´ blir feil, 18´KAN se rett ut avhengig av felg, men 17´er det som ser mest riktig ut. Er felgen svart/antrasit, synes eg ein kan ein gå ein tomme opp.RZR Andy wrote: Mye lekkert her ja, det som kanskje imponerer mest er tekniske løsninger og finish på mange av disse.
Personlig synes jeg det blir litt "styltete" med svære felger og tynne eker, men det er nå en smakssak.
"§ 1-8. Ombygging av kjøretøy.GSR wrote: Treng litt hjelp slik at eg ikkje planlegg heilt feil:
Hoi, her blir det mye arbeid bare i planlegging... Det som er sikkert er at det gjelder å skaffe dokumentasjon på det du skal bruke. Men totalvurderingen av bilen er til slutt opp til godkjenningskomiteen i Biltiilsynet? Kan hende du bør ha en prat med "Porschedoktoren" Alf Rønning.
- Kva er nødvendig lysutstyr for å få bilen godkjent?
Må vel være E-merket og innenfor de høyder og bredder som gjelder i henhold til Kjøretøyforskriften, etc.
se her http://www.vwnorge.no/index.php/topic,5673.0.html
- Er det lovleg å forenkle det elektriske (legge det opp som ein vil) så lenge overnevnte blir innfridd? (Fungerer.......)
Tror det bør gå greit, så lenge alle vitale ting fungerer.- Er det krav til utvendig døropnar, eller vil hurtigkoblingar på dørhengslene innfri krava til sikkerheit (ved ulukker)
(ingen peiling...)
- Kva reglar gjeld for montering av bur/halv-bur i gatebil?
Har vært sagt mye om dette på vwnorge, har vært hevdet at det er forbudt, men jeg tror Heigo sine bur er TÜV-godkjente. Hør evt. med "boblebaard"
- Er det reglar for plassering av batteri i forhold til tank? (Vil ha begge i reservehjulsbrønnen)
- Kva seier lovverket om pleksi/kunststoff-vindu?
Lista blir nok lengre etterkvart.............................nokon som føler seg kalla til å svare på eit eller fleire av spørsmåla? Skal nytte bilen eindel på bane, så eg må forholde meg til regelverk der og.
Eg vil halde meg til "moderate" ombygningar slik at eg ikkje treng å ha "prosjekt"-kontakt med Biltilsynet. Kjem difor til å bruke "førehandsgodkjende" løysingar på hjuloppheng og bremser.
Hjuloppheng/bremser/hjul: (Tips/anbefalingar/erfaringar er kjekt å få)
- Justerbart hjuloppheng. Skal ha det stivt, men ikkje for stivt. Bilen blir jo veldig lett:-) Det skal være mogleg å gå VELDIG lågt.
- Bolt-on og godkjent bremse pakke (for inntil 200hk)
- Hydraulisk handbrekk med eigne kalipere (må ha vanleg handbrekk i tillegg mtp godkjenning)
- 17´ eller 18´ hjul. Minimal skjermbredding
Motor/drivverk
- Kjem til å gå for ein turn-key (eller eigen...) type4 motor på +/- 150 hk
- Girkasse med høgare 4. gir for langtur/motorveg og Nürburgring
Då gjenstår berre jobben![]()