1303s73 wrote:
Tror noen fra Haugalandet reiser ned på fredag.
Jeg kommer kanskje ned på søndag.
Hilsen Geir.
Har du et tlf.nr. gutta kan nå deg på, Geir Morten? Så vidt jeg vet så er planen å dra fra Bergen kl 15 i ettermiddag. Magnus kan kontaktes på 95 I6 52 89
Mvh Svein
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
turen gjekk i grus for avdeling voss og..
bussen te mats vart ikkje godkjent pga at nettverket for eugodkjenning var nede for at dei oppgraderte til dei nye naziregelverket som ska inn.. og da va vist ingen andre måtar å få da gjennom på. mykje panikkarbeid bortkasta.sidan eg i utgangspunktet ikkje har noko bil sjølv som er opprativ so vert eg og heima for å sløkka nokon av dei mange brannane eg har hengande øve meg.
god tur til dei 2-3 bergensarane so ska nedøve! satsar sterkare neste år på at ting klaffar
Dei kunne skrive ein manuell (stempla) godkjenning som du leverte sjølv. Det gjorde dei til meg. Gjekk innom BT i Knarvik som la det inn. Dei hadde tilgang sjølv om systemet til verkstadane er nede (pga omlegginga).
Rapporten fra Magnus er at han og Dalland hadde en fin tur nedover i Grynet.
De har overnatta i lånt campingvogn og var oppe før kl 10! Sikkert fordi de takka nei til han fyren som kom og pusha Jägermeister i går kveld...
Været er visstnok fint, og i dag blir det banekjøring
Last edited by Solan on Sun Jun 07, 2015 1:58 pm, edited 1 time in total.