Fant et bilde av en boble med den fargen som "Magnolia" hadde da den var ny:
[attachment=1]
Nå har jeg kjøpt hus på Nesttun med 50 m2 mekke-/mannegarasje, så da er planen å begynne på denne bilen i høst/vinter. Det vil jo vise seg etter hvert når den kan bli klar for dagslyset og veien igjen
Attachments
Magnolias_originalfarge.jpg (84.95 KiB) Viewed 10678 times
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Stasjonsveien-11-1.jpg (104.91 KiB) Viewed 10617 times
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
djupevik wrote:
Flott hus, og flott prosjekt til høsten! Gratulerer!
Håper du blir å finne på breistein i ny og ne likevel!
Han blir erstattet av meg!
Ja, beklager til folk på Breistein at det blir et dårlig bytte, men jeg sier som Tommy: Du kan'ke vinne hver gang...
Jeg skal komme ut og plage dere på BBH av og til, spise vafler, delta på styremøte og preike skit (men sistnevnte er min "erstatter" bedre på enn meg..). Dere blir ikke kvitt meg så lett
bob wrote:
Kjempehus hus Svein, velkommen til Fana bydel. Så prospektet. Følger det praktikant med?
Nei, jeg får praktisere sjøl...