Vår hvite 1971 mod
Moderator: Global moderator
Sv: Vår hvite 1971 mod
pappa (førtis) sin ide ... 

Ja... Brukes for å pumpe vann ut av bilen!OldBug wrote: vannpumpe?![]()

Latsabber. Jeg brukte ungene sin lekebøtte i gamle dager. 

fremdeles hull i gulvet vårt så... 

tok eitpar bilder sist
skjert ut sundrusta del av skjerminnfestingen
[attachment=1]
høgre sida ferdig, da aller aller mesta er sveist, som nevnt tildligare
[attachment=2]
ny kant på plass, grov tilpassing so da blei mykje sveising. utkappet er frå 67, brukte alu folie over skommet i innerskjermen , hindrar lokale brannar, og beskyttar ledningane. under punkting og tilpassing brukte eg to stk vinkelsliparhåndtak og skrudde i skjerm muttrane, gjer enkel og stødig manøvrering av plata
[attachment=3]
ferdig, veldig lite bølger i sidepanelet pga kontinuerlig bruk av trykkluft til kjøling av sveisen. gjenstår då nedre sidepanel og siste skjerm mutter:)
[attachment=4]
skjert ut sundrusta del av skjerminnfestingen
[attachment=1]
høgre sida ferdig, da aller aller mesta er sveist, som nevnt tildligare
[attachment=2]
ny kant på plass, grov tilpassing so da blei mykje sveising. utkappet er frå 67, brukte alu folie over skommet i innerskjermen , hindrar lokale brannar, og beskyttar ledningane. under punkting og tilpassing brukte eg to stk vinkelsliparhåndtak og skrudde i skjerm muttrane, gjer enkel og stødig manøvrering av plata
[attachment=3]
ferdig, veldig lite bølger i sidepanelet pga kontinuerlig bruk av trykkluft til kjøling av sveisen. gjenstår då nedre sidepanel og siste skjerm mutter:)
[attachment=4]
- Attachments
-
- DSCF7074 (Small).JPG (49.88 KiB) Viewed 1908 times
-
- DSCF7075 (Small).JPG (34.98 KiB) Viewed 1914 times
-
- DSCF7076 (Small).JPG (46.27 KiB) Viewed 1932 times
-
- DSCF7079 (Small).JPG (44.68 KiB) Viewed 1884 times
TLF: 97419035
Tistlo, selv om vi driver med luftkjølt bil så trenger du ikke luftkjølt sveis, kald våt klut er jo tingen! 
Men kanon bra arbeid, kjekt å se hvor flink du har blitt på de få åra.

Men kanon bra arbeid, kjekt å se hvor flink du har blitt på de få åra.

- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Knallbra arbeid Christer!
Når det gjeld alu-folien over skummet, tar du den ut igjen før du gjer deg ferdig eller ligg den igjen? Alu + stål (ubehandla) er jo ikkje nokon kjempekombo....

Last edited by Anonymous on Sat Sep 15, 2012 10:47 pm, edited 1 time in total.
1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
takk for da folkens:) dalland ,ser ingen fordel med vatn og sobb framfor trykkluft;)
aluen ligg igjen, vansklig å få den ut når da er sveist igjen? no er den innsveiste delen godt innsosa med grunning på baksida så ingenting av stålet er ubehandla, men tenker du på noko kjemisk reaksjon? eg har ikkje filosofert over den slags og håpar da går bra att den folien ligg der.. den gjorde nytten og hindra brann i skommet, som hadde resultert i smelta isolasjon på kabelbunten, som hadde medført "litt" ekstra jobb
aluen ligg igjen, vansklig å få den ut når da er sveist igjen? no er den innsveiste delen godt innsosa med grunning på baksida så ingenting av stålet er ubehandla, men tenker du på noko kjemisk reaksjon? eg har ikkje filosofert over den slags og håpar da går bra att den folien ligg der.. den gjorde nytten og hindra brann i skommet, som hadde resultert i smelta isolasjon på kabelbunten, som hadde medført "litt" ekstra jobb

TLF: 97419035
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Er ikkje sikker på dette, men meiner alu og stål ikkje går godt ihop. Har noko med galvanisk korrosjon å gjere, og at dei har ulik edelhetsgrad. Meiner stål er høgare, så truleg vil berre den tynne folien gå i oppløysing....har vore ein del utfordringar med dette på Land Rover, der dei har blande alu og stål i hytt og pine....men der er jo aluen LITT tjukkare enn folie. 

1974 1303S
Så lenge alufolien ikke er sveist, skrudd eller presset inntil bart stål er det bare å glemme den. 

Nå er det ikke (så altfor) mye igjen
!
Nå er det maling og montering av ting! Tror at tilstlo har lit jobb igjen, men, ja...
soon...

Nå er det maling og montering av ting! Tror at tilstlo har lit jobb igjen, men, ja...
soon...

Jeg fant en sånn fin video av en syncro
så bare legger jeg den ut her
enjoy

så bare legger jeg den ut her

enjoy