T-1 wrote:Jepp det går fint. vi skal ha en senke jobb bak på en bil til helga så da er det sikkert bare og svinge innom og glaneEsJo wrote:
Hoi
Om halvannen uke skal eg ta Boblen ut av vinterdvalen, og begynner med å hive på nylakkerte bredda felger og senke den bak.
Men eg har aldri senket bak før, så lurte på om det er noen som har peiling?
Tommy: Eg ska til Oslo i begynnelsen av mai, kan eg hente felgene då tror du??har du god plass på veien over? skulle hatt over 8 dekk
4 med felg.
Satser på go plass, vet ikke før dagen før men eg tar de med om eg kanHvor skal dere holde på?
Espen's 1960.mod
Moderator: Global moderator
Sv: Espen's 1960.mod
Tlf:: 48606876
Bilder av dagens polering.. dette blir bra når den blir ferdig
en unik originalbil i Bergens gater
[attachment=1][attachment=2]

[attachment=1][attachment=2]
- Attachments
-
- espen1.jpg (61.84 KiB) Viewed 1562 times
-
- espen2.jpg (68.02 KiB) Viewed 1560 times
"-Helt grei?? det er jo Tysk kvalitet jo.." 

Steike bra!
fortel gjerne om kva slags hemmlige ingrediensar og framgangsmåte som vart brukt
fortel gjerne om kva slags hemmlige ingrediensar og framgangsmåte som vart brukt

TLF: 97419035
Det kommer før-etter bilder og beskrivelse av fremgangsmåte rett etter at bilen er ferdigTistlo wrote: Steike bra!
fortel gjerne om kva slags hemmlige ingrediensar og framgangsmåte som vart brukt![]()

Den skinte som bar rakkeren på lørdag!

Ble utrolig fin med whitewalls også . Liker mekkelokalene .....
Trodde det var lås på døren etter at Tom Erik forsvant til Autotuning.

Eg som skrur på de eksotiske og espen som er håndlanger.Morten Sandvik wrote: Ble utrolig fin med whitewalls også . Liker mekkelokalene .....Trodde det var lås på døren etter at Tom Erik forsvant til Autotuning.

Produktene som blir brukt under polering er wurth serien i lag med wurth puter og Flex maskin.
I går fikk vi ordna vindusviskerne så er nesten klar for eu igjen.

Ooh - er det noe heite intriger i Ferdninands lokaler - stakk Droigk av med et lite snap-on skap ?Dalland wrote:Eg som skrur på de eksotiske og espen som er håndlanger.Morten Sandvik wrote: Ble utrolig fin med whitewalls også . Liker mekkelokalene .....Trodde det var lås på døren etter at Tom Erik forsvant til Autotuning.
Produktene som blir brukt under polering er wurth serien i lag med wurth puter og Flex maskin.
I går fikk vi ordna vindusviskerne så er nesten klar for eu igjen.![]()

o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
Det "lille" skapet var det Droik sjøl som kjøpte, så naturlig at han tok det med seghans wrote:Ooh - er det noe heite intriger i Ferdninands lokaler - stakk Droigk av med et lite snap-on skap ?Dalland wrote:Eg som skrur på de eksotiske og espen som er håndlanger.Morten Sandvik wrote: Ble utrolig fin med whitewalls også . Liker mekkelokalene .....Trodde det var lås på døren etter at Tom Erik forsvant til Autotuning.
![]()

Beklager å måtte skuffe dere, men det er ingen intriger og verkstedet er fortsatt fullbooket

Last edited by EsJo on Tue May 03, 2011 12:44 pm, edited 1 time in total.
"De eksotiske" ? Er vel strengt tatt bare EN go gammal eksotisk BobleDalland wrote:Eg som skrur på de eksotiske og espen som er håndlanger.Morten Sandvik wrote: Ble utrolig fin med whitewalls også . Liker mekkelokalene .....Trodde det var lås på døren etter at Tom Erik forsvant til Autotuning.

Den gikk rett gjennom EU'en etter at vindusviskerene og et par lysbærer ble byttet

Takker så mye for hjelpen, igjen, Mr. Dalland

Last edited by EsJo on Tue May 03, 2011 12:49 pm, edited 1 time in total.
Ble en effektiv og spennende kveld i går, visse personer kom dårligere utav det enn andre.. 
Startet med at eg bare skulle ut å jusse litt motor for Tommy, men så kom svein og magnus, og etter litt prating fant me ut at det var på tide å få rompa ned!
Ble en grei økt, utenom Svein som fikk et litt nært forhold til en gitt bremsetrommel i høy fart!
Når er det fart i motoren igjen og bilen har fått perfekt stuk, måtte også grave grøfter i oppkjørselen siden eksosen gravde seg nedi grusen..
Et par ustødige bilder:

Startet med at eg bare skulle ut å jusse litt motor for Tommy, men så kom svein og magnus, og etter litt prating fant me ut at det var på tide å få rompa ned!

Ble en grei økt, utenom Svein som fikk et litt nært forhold til en gitt bremsetrommel i høy fart!
Når er det fart i motoren igjen og bilen har fått perfekt stuk, måtte også grave grøfter i oppkjørselen siden eksosen gravde seg nedi grusen..

Et par ustødige bilder:

- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Ja det var en lykkelig kveld, helt til svein gikk på en smell
svein hadde et stygt møte med trommelen i god fart midt i planeten! men det stoppa ikke han! han satt med år hundrets kul og kvalm og fæl, men bilen skulle ned!!!
Takk til gutta boys med god hjelp i går
og fruen hilser og sier takk for hjelpa med kake spisingen
nå er bilen klar for bore
GLEDER MEG

Last edited by T-1 on Tue Jun 21, 2011 11:03 am, edited 1 time in total.
The Wheeler dealer