Page 3 of 4
Sv: min 1967 1300
Posted: Wed Aug 13, 2008 7:42 am
by FreddyB
Klar for wheelies no, den der!

Sv: min 1967 1300
Posted: Wed Aug 13, 2008 10:40 am
by Tistlo
Felger og dekk, utgjør MYKJE!
Er det din garasje?
Sv: min 1967 1300
Posted: Wed Aug 13, 2008 11:56 am
by Jon T
Tistlo wrote:
Felger og dekk, utgjør MYKJE!
Er det din garasje?
JA, har arvet ørti børti mill og driver med vw fulltid nå!!
Nei, dette er Bergens lille systembolag innen VW, Bjørn er Verksmester og leier ut til andre entusiaster. Et gammelt industrilokale som han leier og ligger på sotra utenfor Bergen.
Sv: min 1967 1300
Posted: Wed Aug 13, 2008 1:23 pm
by Tistlo
Det gjer meir meining, ja!
Begynte å lura på om du hadde litt VEL for mangen prosjekt

Sv: min 1967 1300
Posted: Thu Aug 14, 2008 9:57 am
by Jon T
Hentet bilen fra Temptation Island(Sotra) i går og det var en kjøretur med skrekkblandet fryd. Bremsene må justeres da jeg nå har 25% av de bremsen jeg vanligvis har(dette hadde jeg glemt).
Bakdekkene skrapet litt i begynnelsen men oppretting av en gammel bulk i skjermen på et buss-stopp gjorde susen. Forstillingskontroll nå i dag gjør nok også underverker med styringen men alt i alt er jeg veldig fornøyd.
Fordekkene er ikke kommet ennå så jeg får kjøre på de gamle felgen foran til SCC.
Sv: min 1967 1300
Posted: Thu Aug 14, 2008 9:59 am
by Solan
Jeg skal ha en liten "Brake overhaul" på Hjellestad Slip & Mek. idag, da tar vi vel din i samme rennet? Cu, uc?
Sv: min 1967 1300
Posted: Thu Aug 14, 2008 12:46 pm
by RZR Andy
Det er bare å komme, flere hoder tenker bedre?! Gode bremser er et must på en sånn tur!
Sv: min 1967 1300
Posted: Thu Aug 14, 2008 1:09 pm
by Jon T
tur med ukultur blir utur. sign me up! kommer innom med papp(ikke vin)
Sv: min 1967 1300
Posted: Sat Sep 27, 2008 7:33 pm
by Jon T
Jeg kryper til korset...
Bilen er for lav selv med puma på topp!
I løpet av høsten skal senkespindlene av og orginal spindlene på. så trenger du noen bergen-oslo-bergen brukte senkespindler til balljoint så er det hos meg du skal legge inn bestilling.
innerskjermene har hilst litt på dekkene, men dette tror jeg er pga en som spiser mye donuts

? han satt på til scc!
[img width=800 height=600]
http://i188.photobucket.com/albums/z278 ... il3049.jpg[/img]
[img width=800 height=600]
http://i188.photobucket.com/albums/z278 ... il3050.jpg[/img]
[img width=800 height=600]
http://i188.photobucket.com/albums/z278 ... il3051.jpg[/img]
[img width=800 height=600]
http://i188.photobucket.com/albums/z278 ... il3061.jpg[/img]
[img width=800 height=600]
http://i188.photobucket.com/albums/z278 ... il3062.jpg[/img]
Sv: min 1967 1300
Posted: Sat Sep 27, 2008 10:13 pm
by RZR Arve
knurren/Jon T wrote:
Jeg kryper til korset...
Bilen er for lav selv med puma på topp!
I løpet av høsten skal senkespindlene av og orginal spindlene på. så trenger du noen bergen-oslo-bergen brukte senkespindler til balljoint så er det hos meg du skal legge inn bestilling.
innerskjermene har hilst litt på dekkene, men dette tror jeg er pga en som spiser mye donuts

? han satt på til scc!
Glem det!!!! Du kjører som ei kjerring, det er grunnen! Er bare å kappe litt mer, så skal du se at det går fint. Skal man kjøre aktivt må man ligge helt nedpå... Når jeg tenker meg om burde du kanskje hatt "hevespindler"...

Sv: min 1967 1300
Posted: Sat Sep 27, 2008 11:05 pm
by RZR-Marius
For lav?? hva da for lav?? den er da ikke lavere enn patinaen? og den er jo akkurat passe

!
Lovens Lange har helt rett, du må ligge helt nedpå om du skal komme fram!
Sv: min 1967 1300
Posted: Sun Sep 28, 2008 9:42 am
by VW 181
RZR-Marius wrote:
For lav?? hva da for lav?? den er da ikke lavere enn patinaen? og den er jo akkurat passe

!
Lovens Lange har helt rett, du må ligge helt nedpå om du skal komme fram!
Njaa, vi kom da frem vi som er "ovenpå" og....

Fordelen med å ikke senke, er jo bl a at du slipper slipemerkene på forskjermene! He he
Sv: min 1967 1300
Posted: Sun Sep 28, 2008 7:47 pm
by Jon T
RZR-Marius wrote:
For lav?? hva da for lav?? den er da ikke lavere enn patinaen? og den er jo akkurat passe

!
Lovens Lange har helt rett, du må ligge helt nedpå om du skal komme fram!
Dekk komboen jeg vil ha foran gir meg ikke mye valg, vil ikke kjøre med moppe dekk i front!
Lovens lange må bare skrive ut forelegg!
Sv: min 1967 1300
Posted: Sun Sep 28, 2008 7:47 pm
by Tistlo
hendig garasje !
Sv: min 1967 1300
Posted: Sun Sep 28, 2008 7:48 pm
by Jon T
VW 181 wrote:
Njaa, vi kom da frem vi som er "ovenpå" og....

Fordelen med å ikke senke, er jo bl a at du slipper slipemerkene på forskjermene! He he
Dette er inkalkulert, må rengjøres inni skjernmene i ny og ne og da er dette beste metoden! ;)