Sv: Stortreff i Bergen neste år?
Moderator: Global moderator
Sv: Stortreff i Bergen neste år?
Ser jo kanongøy ut;)
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Sv: Racing team / treff i Bergen neste år?
Eg har no tenkt mykje, og jobba eindel med budsjett og planar for treff. I og med at ein ikkje får tildelt banen (Eikås) før i februar/mars blir det vanskeleg å få til eit stortreff rundt dette. (Tenkjer på både marknadsføring og planlegging/gjennomføring) Eit treff i Bergen bør være tidleg på året, gjerne i månadskiftet mai/juni, og då blir tida knapp frå me fåt dato til gjennomføring.
Har difor lyst til å snu litt på heile greia og gå fram på denne måten:
1. Etablere eit racing-team i klubben (eventuelt lagar eg eit eige som er opent for fleire)
2. Få klare målsetningar/ambisjonar for teamet
Ambisjonar (forslag):
Arrangere ei "open" racing-helg i mai/juni 2010. Det vil sei eit "treff" med små ambisjonar, og som etterkvart kan vekse seg stort. Fokus på køyring, mekking/kurs og sosialt. Det vil sei treffet blir tilpassa antal påmeldte, ikkje planlagt etter tanken om eit "stortreff" med krav til antal deltakarar osv. Trur det er ei sunnare og kjekkare vinkling.
Faste køyredagar på Eikås. 4-6 dagar pr. år.
Faste treff/banebesøk. SCC, Bore, Rudskogen osv. eventuelt med eigen stand/utstilling saman med VWACB
Ein skikkelig langtur kvart 4/5 år. Nürburgring 1. mål?
Kommentarar?
Geir
Har difor lyst til å snu litt på heile greia og gå fram på denne måten:
1. Etablere eit racing-team i klubben (eventuelt lagar eg eit eige som er opent for fleire)
2. Få klare målsetningar/ambisjonar for teamet
Ambisjonar (forslag):
Arrangere ei "open" racing-helg i mai/juni 2010. Det vil sei eit "treff" med små ambisjonar, og som etterkvart kan vekse seg stort. Fokus på køyring, mekking/kurs og sosialt. Det vil sei treffet blir tilpassa antal påmeldte, ikkje planlagt etter tanken om eit "stortreff" med krav til antal deltakarar osv. Trur det er ei sunnare og kjekkare vinkling.
Faste køyredagar på Eikås. 4-6 dagar pr. år.
Faste treff/banebesøk. SCC, Bore, Rudskogen osv. eventuelt med eigen stand/utstilling saman med VWACB
Ein skikkelig langtur kvart 4/5 år. Nürburgring 1. mål?

Kommentarar?
Geir

1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
Sikkert en smart vinkling, Geir - det tar kanskje litt tid å bygge opp et sånt miljø? Må være tuftet på mer enn bare "racingdrømmer", men med rett satsing og god inspirasjon underveis kan jo dette bli veldig bra!
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Litt viktig at alle forstår mine ambisjonar for "Racingteamet", ellers blir det vanskeleg å dra med andre
Tanken er å ha det moro, punktum. Ikkje noko meir. Har ingen ambisjonar om å delta i andre løp enn det som blir arr. innanfor klubben/miljøet. Altså i utgangspunktet ikkje noko annan klasse enn det ein kan stille opp i med ein standard/lett mod. bil. Då behøv det ikkje ta lang tid frå draumen til ein sit i startfeltet!
Les meir på denne nettsida, dei har mykje samme vinkling, og det er på til dømes slike arr. me kan stille opp. Ein del banar arrangerer og på eigenhand "open Trackday" for registrerte bilar.
http://www.trackday.no

Tanken er å ha det moro, punktum. Ikkje noko meir. Har ingen ambisjonar om å delta i andre løp enn det som blir arr. innanfor klubben/miljøet. Altså i utgangspunktet ikkje noko annan klasse enn det ein kan stille opp i med ein standard/lett mod. bil. Då behøv det ikkje ta lang tid frå draumen til ein sit i startfeltet!

Les meir på denne nettsida, dei har mykje samme vinkling, og det er på til dømes slike arr. me kan stille opp. Ein del banar arrangerer og på eigenhand "open Trackday" for registrerte bilar.
Last edited by Anonymous on Wed Oct 07, 2009 8:32 pm, edited 1 time in total.
1974 1303S
- Crusing sjæfen Mac dyregod
- Supermedlem
Jeg er lett med i racing teamet... Jeg stiller i saxomaten min og har mest mulig moro!GSR wrote: Litt viktig at alle forstår mine ambisjonar for "Racingteamet", ellers blir det vanskeleg å dra med andre![]()
Tanken er å ha det moro, punktum. Ikkje noko meir. Har ingen ambisjonar om å delta i andre løp enn det som blir arr. innanfor klubben/miljøet. Altså i utgangspunktet ikkje noko annan klasse enn det ein kan stille opp i med ein standard/lett mod. bil.

Det er jo det som er hensikten med disse bilene, er det ikke? Mest mulig gøy?

1973 T1 Automatic.