Ja, takk for turen, når jeg enda ikke var kommet avsted på ferietur så var dette et godt alternativ.
Det var utrolig hva Anton hadde fått til der i den gamle skolen ved foten av Kvitingen. Unike biler og andre kjøretøy, som han også fortalte han ville skifte ut innimellom med andre han hadde stående, samt alt han hadde samlet av samtidsgjenstander fra 40 - 50 - 60-tallet.
Håper klubben setter opp en tur inn der når ferien er slutt og at folket kjenner sin besøkelsestid og blir med, for dette er ikke et sted man bare besøker og så har man vært der. Dette er også et treffsted med god parkering, kaffe og nystekte vafler servert av hans blide fru inne i kafeen eller til å ta med seg utenfor. Her kommer lokale og andre innom for å hilse på og prate sammen og/eller ta seg en runde for å gjense eller finne nye detaljer i saker og ting en sett før, mens jukeboksen spiller godmusikk fra 50-årene. For mitt vedkommende kommer det til å bli mange flere besøk.
Hva med å sette opp en terminliste med datoer for hva som skal foregå når, litt framover i tid? Gjerne helt i begynnelsen av året/sesongen. Så kan folk sette av tid, rydde i kalenderen og på "heimefronten" og prioritere lang tid i forveien? Vet at mange klubber gjør det på den måten.
Bare et tips, håper jeg ikke tråkker folk på tærne IGJEN....
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Solan wrote:
Hva med å sette opp en terminliste med datoer for hva som skal foregå når, litt framover i tid? Gjerne helt i begynnelsen av året/sesongen. Så kan folk sette av tid, rydde i kalenderen og på "heimefronten" og prioritere lang tid i forveien? Vet at mange klubber gjør det på den måten.
Bare et tips, håper jeg ikke tråkker folk på tærne IGJEN....
Trakk til meg tærne akkurat tidsnok...
Joda, dette er nok en ide som kan vurderes... styret får se på noen forskjellige muligheter, og finne en måte å kunne gjøre dette på...
Det handler jo like mye om å kunne ha ideene tidlig nok, som å lage en liste...
Er ikke alltid like lett å finne på konkrete saker og ting så tidlig på sesongen, sånt har en tendens til å dukke opp litt etter hvert...
Men ideen er notert!
Eg vil berre beklage at eg meldte meg på og ikkje stilte opp. Det er jo ikkje akkurat god folkeskikk, får ta det igjen seinare. Flott at nokon dreg igang slike tiltak!
GSR: Nå var det du som gikk glipp av en artig tur, så du er nok tilgitt..
Men det kommer flere muligheter. Mine foreldre foreslo faktisk å reise inn igjen på onsdag! Altså de to.. Så de koste seg hvertfal..