Page 19 of 47
Sv: Geirs garasje
Posted: Tue Apr 13, 2010 9:09 am
by Solan
Poenget var vel at på typ3-motorer så er sylinder nr. 1 den BAKERSTE på høyre side av motoren, og sylinder nr. 2 den fremste på høyre side. Altså motsatt av på boble/buss. På venstre side er det nr. 3 fremst og nr. 4 bakerst, som "vanlig". Jeg så ikke at Tistlo eller andre hadde skrevet dette som løsningsforslag, men veeeldig kjekt å vite!
Sv: Geirs garasje
Posted: Tue Apr 13, 2010 10:58 am
by sonic
Sv: Geirs garasje
Posted: Tue Apr 13, 2010 3:10 pm
by amubus
Hmmm, eg har no sylinder no 1 bakerst på høyre siden både på ambuen og Rico camperen da......Kanskje spesialbygg....
3------1
4------2
Sv: Geirs garasje
Posted: Tue Apr 13, 2010 4:47 pm
by Solan
amubus wrote:
Hmmm, eg har no sylinder no 1 bakerst på høyre siden både på ambuen og Rico camperen da......Kanskje spesialbygg....
3------1
4------2
Du har sylinder nr 1 forrerst, Roy. Regner med at opp på skissen din er fram på bilen? Bakerst=bakerst på bilen!
Sv: Geirs garasje
Posted: Tue Apr 13, 2010 5:21 pm
by amubus
Ikke lett dtte... med bakerst mener eg bakerst/innerst lengst vekk fra der eg sitter når eg ser inn i motor rommet......... under luftfilteret.......
Sv: Geirs garasje
Posted: Tue Apr 13, 2010 5:53 pm
by Moshe
Fasiten...

Med mye ekstrainformasjon...

Sv: Geirs garasje
Posted: Tue Apr 13, 2010 6:10 pm
by StarBugs Geir
Ein ting e sikkert, denne rekkefølgja kjem er ALDRI til å gløyme!
Susar og går som ein draum bilen no. Trur enno tenninga ikkje er optimalt justert, men det kan eg leve med til eg får nye pakningar på gassarane og "alt" skal justerast 100%.
Fantastisk krusingvær idag. Har vore ein tur i byn og fekk ei gul boble bak meg mot Åsane, det var jo litt artig!. Blir nok ein tur til før kvelden er omme. Skal berre finne fram litt greier og rydde litt til delemarknaden imorgon og fikse nokre sterkare returfjører til gassarane.

Sv: Geirs garasje
Posted: Tue Apr 13, 2010 7:50 pm
by Solan
Jamenjamenjamen, det ER jo samme som på boble og buss, da! (Hva er'e du surrer med'a, Geir...)
Da har du snurra pluggledningane godt rundt under gasseren på høyresida av motoren da vi holdt på i alle fall ! (makan...)
Sv: Geirs garasje
Posted: Tue Apr 13, 2010 10:23 pm
by StarBugs Geir
Sv: Geirs garasje
Posted: Tue Apr 13, 2010 11:14 pm
by Tistlo
Godt det ordna seg!! 1-0 til meg
Eg kan ta med nokon strammare fjører imorgo, samme som eg brukte på fastbacken til ein kar her på Voss
Sv: Geirs garasje
Posted: Tue Apr 13, 2010 11:24 pm
by StarBugs Geir
Ta gjerne med fjører! Dei eg har satt på no kjem til å føre til ekstremt lågt bensinforbruk, og/eller usedvanleg velutvikla leggmuskel i høgrefoten!

Sv: Geirs garasje
Posted: Tue Apr 13, 2010 11:27 pm
by Tistlo
Akkuratt ja, var vel snakk om att det var farleg med for stramme fjører på vwnorge, kunne skada inkat i foten trur eg..
Men eg skal ta med fjører eg, dei var ganske so passlige sist eg prøvde dei, ikkje for stramt og ikkje for slappt
Sv: Geirs garasje
Posted: Thu Apr 15, 2010 6:09 pm
by StarBugs Geir
No er regulatoren bytta på
Guffen, og ladespenninga er perfekt! 14.3v. Då blir det knallhard jobbing for å få den eu-godkjent og ustsmykka med nye blanke skilt iløpet av 14 dagars tid!
Mai går med til innreiing og puss av motorrom. Senking får vente til haust/vinter.

Veltar inn med deler.........

Sv: Geirs garasje
Posted: Thu Apr 22, 2010 9:23 pm
by StarBugs Geir
Guffen news:
Då er fronten lakka, og renningane er historie. Dekselet mellom blinklysa er lakka "Mango-green", og det såg mykje betre ut. EU-kontrollen gjekk som forventa veldig bra. Må byte demparane bak, frontruta og fikse litt på lys. Blinklys er jo for eksempel greit å ha. I tillegg blir det nytt eksosanlegg, og montering av diverse greier som kom frå Unneberg

.
Ventar enno på støtfangarar. Dei skal lakkast kvite. Det skal felgane og. Om ei vekes tid er nok skilta på!

Fekk nye dørpakningar som var ein annan verden. Steike for noko drit som var på frå før. Tips: Kjøp kvalitetspakningar!!
Blir ein laaaaaang dag på Breistein. 