Page 18 of 47

Sv: Geirs garasje

Posted: Fri Apr 09, 2010 1:28 pm
by Solan
Gode ting  :thup

Lykke til med salget av tohjulingen, blir jo mye snop fra Red9Design for 30 laken!

Sv: Geirs garasje

Posted: Fri Apr 09, 2010 10:51 pm
by sveineka
du vil nok oppdage at dette med O ringer funker godt, eg brukte oringer på min gamle gasser, som lakk som ein kjipe i akslingen, det hold np i heile fjor, og eg kjørte jo en del...... Jada det gikk jo litt seinere en dere andre, menn og komm no både til Florø og Bora med den....  ;D

Sv: Geirs garasje

Posted: Sat Apr 10, 2010 9:14 am
by StarBugs Geir
O-ringane funka, men det er andre ting som IKKJE gjer det. Gassarane flyt over av bensin, utan at eg finn ut kvifor. Passforma på overhalingssettet (EMPI) var elendig, og ein del kunne eg ikkje bruke. lurer på om pakninga over flottørhuset rett og slett hindrar flottøren i å nå opp til stoppventilen. Det skal jo være slik at bensintilførselen stoppar når flottørhuset er fullt, er ikkje det rett?

No startar motoren (så vidt), og stansar med ein bensynsky opp av gassarane. Når eg freistar å starte igjen kjem det ein ny sky og det smell.

"Alt" er truleg feiljustert frå før for å kompensere for feil på gassarane. Eg må difor setje gassarane og tenning i "grunninnstilling", for å sjå om eg får det til å svive. Må berre finne ut kva det er. :-\

Eg har aldri vore noko "motormann", og er ikkje blitt det no heller........men må vel få tak på det etterkvart.

Takk for råd pr. tlf. Andy! :thup

Linkar/råd blir mottatt med stor takk! :)

Sv: Geirs garasje

Posted: Sat Apr 10, 2010 2:29 pm
by RZR Sune
Solan wrote: ...og så må du få solgt unna noe av det treige skuuuuter-vepse-greiene, så du får penger i kassa til mer folkevogn-greier! Dette HAR vi jo snakka om, Geir!  :o
Moderator!!!!!!!!!!!!!!!! Disse de Fete Vespaene til Geir på den måten!!!!!!! :o ;D

Sv: Geirs garasje

Posted: Sat Apr 10, 2010 2:36 pm
by larst
Skulle handlet inn den Vespa service dokaen som staår på vw norge og slengt de bakpå der....
Og fått spons av RnB Scooter på paradis....

Sv: Geirs garasje

Posted: Sat Apr 10, 2010 2:55 pm
by RZR Andy
GSR wrote:
Padden wrote: så jo helt topp ut det der geir! nå er det bare og slenge på  en turbo!
Det er ikkje topp, det er forgassar. ;) Trudde det var kompressor me skulle satse på! ;D
Kompressor er til å drive luftverktøy. Turbo er for økt effekt og livsglede.

Sv: Geirs garasje

Posted: Sat Apr 10, 2010 7:47 pm
by Solan
RZR Andy wrote:
GSR wrote:
Padden wrote: så jo helt topp ut det der geir! nå er det bare og slenge på  en turbo!
Det er ikkje topp, det er forgassar. ;) Trudde det var kompressor me skulle satse på! ;D
Kompressor er til å drive luftverktøy. Turbo er for økt effekt og livsglede.
Jeg syns Grynet-motoren med Judson funka helt greit igår, jeg... :P

Sv: Geirs garasje

Posted: Sat Apr 10, 2010 9:03 pm
by RZR Andy
Bare fordi Henning ikke har kommet så langt som å prøve turbo det... ::)
1961………101.296 mph 56 BUG Di.ck Beith, Bonneville Pepco Supercharged  S/P 1282cc
2009………106.514 mph 74 BUG Tom Bruch/Gaylen Anderson, Bonneville New Age S/P Bruchrasa 1378cc  Turbo

http://www.burlyb.com/



Beklager, men forumsensuren slo til overfor et fornavn oppi teksten her...
;) Moshe

Sv: Geirs garasje

Posted: Sun Apr 11, 2010 12:51 pm
by StarBugs Geir
Då gav eg meg. Trur ikkje eg får originalgassarane til å fungere utan ei fullstendig overhaling, der også messingforingane blir bytta. Det er ikkje "mi greie". Har allereie "kasta bort" pengar på desse, skulle nok bestilt nye med eingong eg oppdaga slarken i spjeld-akslingen. O-ringane tettar bra, men er redd dei skapar "treghet" i bevegelsen til akslingen som ikkje er bra.

Får ta tak i justeringsproblematikken når eg er 100% sikker på at eg har fungerande gassere. ;)

Sv: Geirs garasje

Posted: Sun Apr 11, 2010 2:08 pm
by StarBugs Geir
Takk til MOSHE og SOLAN som stiller opp! :thup No har tenninga blitt justert, og eit "major" problem er avdekka. Flottøren i høgre gassaren lek, slik at den tek inn bensin. Då er det jo ikkje rart det flyt over! Ei intens jakt etter flottør er no igang, elles skal den gamle tettast, den grad det er mogleg.

Men Langporschen vaknar sakte til liv etter vinterdvalen! ;D

Sv: Geirs garasje

Posted: Sun Apr 11, 2010 3:30 pm
by Tistlo
Kontakt skrotnissen, han har sikkert liggande fleire pdsit  gassarar og kan plokka deler..

Sv: Geirs garasje

Posted: Sun Apr 11, 2010 3:41 pm
by RZR Andy
GSR wrote: Takk til MOSHE og SOLAN som stiller opp! :thup No har tenninga blitt justert, og eit "major" problem er avdekka. Flottøren i høgre gassaren lek, slik at den tek inn bensin. Då er det jo ikkje rart det flyt over! Ei intens jakt etter flottør er no igang, elles skal den gamle tettast, den grad det er mogleg.

Men Langporschen vaknar sakte til liv etter vinterdvalen! ;D
Så bra! Flottøren kan kanskje tørkes ut og tettes med epoxy?

Sv: Geirs garasje

Posted: Sun Apr 11, 2010 10:23 pm
by StarBugs Geir
Solan hadde flottør, den vart montert og no har me krusa ein tur te byn. Motoren går j..... dårlig, veit ikkje om det er justering eller noko anna. Mister all power i motbakkar, og går veldig ujevnt. Startar greit. Ved full guffe løsnar den av og til på høgt turtal, men drikk bensin så eg kan følgje målaren nedover......

Eigentleg mykje av dei samme problema eg hadde heim frå SCC. Spjelda for choken er vidåpne ved varm motor, så trur ikkje det er det. Har freista å skru litt på "volumknappen" på gassaren, men det verkar som det ikkje har noko å sei. Kan ikkje justere sjølv, så det blir eigentleg berre prøving og feiling.

Enno usikker på om eg berre skal bestille meg nye, eller freista å få desse til å funke. Testar imorgon om den trekker falsk luft, og prøver litt meir justering.

Nok ein gong takk til Solan :angel: og Moshe :angel: for hjelpa idag!  :thup

Sv: Geirs garasje

Posted: Sun Apr 11, 2010 10:40 pm
by Tistlo
Som nevnt i den andre tråden din; Her loktar det tenningskødd! Den får ivertfall bensin, sidan du følger målaren nedover, så eg trur ikkje gassarane har so altfor mykje dei skolle ha sagt i detta tilfellet :) Ta å sjekk ploggledningane og stiften etterpå, om du finn feilen då, so har du funnet feilen,, men er det fortsatt elendig, prøv å juster tenninga på gefühlen: løys mutteren til fordelaren so du kan snu han, so fyrer du igang spetakkelet og vrir fordelaren rundt mens du aksar på med gassarane. so går du berre begge vegar med fordelaren til du finn der motoren går best :thup

Sv: Geirs garasje

Posted: Tue Apr 13, 2010 12:04 am
by StarBugs Geir
Ikveld hadde eg ei ny økt med Langporschen. Leste eindel på vwnorge idag, og hella mot Tistlo sin konklusjon at her må det være noko med tenninga. Skulle ta ut den mest kronglete tennpluggen for å sjekke den. Sjølvsagt falt den ut av hylsa, og kilte seg fast mellom topp og kjøleblekk.......

Måtte av med luftfilter og gassar for å få tak i han igjen......det gjekk til slutt, og den var sjølvsagt heilt fin ;D. Eller det vil sei, den hadde litt liten opning. Utvida den litt og skrudde greiene sammen igjen. Sjekka for sikkerheits-skyld merkinga for sylinderrekkefølgja og der fann eg feilen. Tenningsrekkefølgja stemte ikkje. Gjekk gjennom dette på nytt, og etter å ha bytta to kablar gjekk den som ei kule! :thup Iallefall ei stund :).

Prøvde å justere tenninga på "feeling" men tviler på det er bra. No gjenstår kraftigare returfjører på gassarane, justering av tenning, ventilar og gassarar. Sjekka og om det kom falsk luft i innsuget ved å spraye startgass under gassarane, og turtallet auka. Konklusjon: EMPI pakningane er DRITDÅRLEGE! Skal få tak i eit anna overhalingssett, eller lage pakningar sjølv. Forbanna irriterande, og ingen vits å justere dei før dette er iorden.

Køyrde eit par testmil, og motoren gjekk så fint som aldri før, sjølv om det ikkje er perfekt. Heilt på slutten byrja den å tulle seg litt igjen, men eg vil køyre ein lengre tur imorgon. No veit eg iallefall at tenninga er ok. :thup

Til slutt må eg berre sei du hadde rett Tistlo, og eg gav ikkje opp! ;D