Jeg så på bildet av dasjbordet ditt på forrige side, det er nokså ulikt på det som står i Bløygen, som også er en '65-modell. Er dette byttet? Hvis nei, er du sikker på at dette er en '65-modell?
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Solan wrote:
Jeg så på bildet av dasjbordet ditt på forrige side, det er nokså ulikt på det som står i Bløygen, som også er en '65-modell. Er dette byttet? Hvis nei, er du sikker på at dette er en '65-modell?
Sikker nei, jeg har også langlysene på blinklys spaken og du har knott på gulvet.
Så mulig den er 66.mod men jeg har ikke sjekket nøyaktig. Vet ikke om disse tingene ble byttet fra 65.mod til 66.mod.
Men siden den er 1.gang regget 2/11-65 så vet kanskje andre bedre enn meg om det er en 65. eller 66.?
Solan wrote:
Sikker nei, jeg har også langlysene på blinklys spaken og du har knott på gulvet.
Så mulig den er 66.mod men jeg har ikke sjekket nøyaktig. Vet ikke om disse tingene ble byttet fra 65.mod til 66.mod.
Men siden den er 1.gang regget 2/11-65 så vet kanskje andre bedre enn meg om det er en 65. eller 66.?
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Det har ikke vært så mye action her i det siste, men begynner på an så snart eg har gjort ferdig mine to jobbuker fra mandag av
Har fått i hus en 1300S kasse, Straight Axel Kit, lange akslinger, nytt ledningsnett, Tistlo kommer snart med ny starter og har handlet inn en haug med smådeler.
Så gleder meg stort til å få alt på plass på bilen