RZR-Jånni wrote:
Satt i tlf i 15.45 tiden idag med en som kjørte gjennom Åsane.
Plutselig bare gispet telefonisten og kunne fortelle meg at en hvit og rød splitbuss akkurat hadde kjørt forbi henne i motsatt retning!!!!
WTF?? Hvem er ute å cruiser med noe sånt?
Kanskje en ex. ambulanse tilhørende Espen?
Tror ikke det er den. Har observert en hvit og rød buss noen ganger i det siste. Den har reklame for Glass Thomsen (tror det var det butikken het) og har stått utenfor butikken i Kong Oskars gate. Så den senest i dag i Fjøsangerveien. Mener den er noe lysere i rødfargen enn Espen sin, og uten lykten på taket i front.
Kjørte forbi en ca 60 modell i Conrad Mohrsvei like ved barnehagen der. Ser ut som den har grodd fast der over mange år. Uten skjermer (bak i allefall) Noen her inne sin?
det er vist observert en splitt transporter roed paa Haakonsvern, utenfor kontoret mitt selvfoelgelig naar jeg var paa vinterferie.
noen som vet hvem sin det er?
Apropoz splitt: noen som vet noe mer om "Thomsen-splitten"?
Last edited by Solan on Wed Mar 11, 2009 2:45 pm, edited 1 time in total.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
vet ikke om det var splitt, ble bare fortalt fra andre paa jobben som ikke deler min interesse at det var en roed transporter der og en av de uintereserte mente den hadde delt frontrute.
Hallais folkens...
En stund siden jeg har vært o kikket der nå, men på et gårdstun på totland skal det stå 2 stk bobler...
1 oransje oval, uten motor, i noenlunde shabby stand og en glassfiber breddet 1302/03 med jævlig feite(brede) felger, uten motor og interiør.... det ligger noe deler inne i begge bilene.... Kan sikkert formidle kontakt om noen vil opp og kikke..... Lars
Lysø Grynet, oppstilt utanfor ein garasje, som eg mistenker inneheld masse andre kjekke ting!
Så spotta eg huset til Hans, med to boblekarosseriet oppstilt utanfor.
i Krankenhaus var det fullt av u-ferdige prosjekter 'og..