Skjønner ikke helt hva du mener med at det ikke kan brukes til oppretting? Alle karosserijobber handler om å rette først så bra det går an, deretter å jevne ut. Det kan du enten gjøre med sparkel eller med tinn. Gjort på rette måten slipper du kanskje til og med finsparkling til slutt.GSR wrote: Tinn kan jo ikkje nyttast til oppretting, berre finjustering, og karrosseriet blir jo ikkje perfekt. Eg tenkte eigentleg meir å bruke det til å "forsegle" sveisen, sidan det trekkjer inn ialle små porer. Deretter må eg nok på med litt sparkel her og der......
Er dette ein grei metode?![]()
StarBugs-garasjen
Moderator: Global moderator
Sv: Geirs garasje -GSR-
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Sv: Geirs garasje
Sikkert feil uttrykk, men det eg meiner (eller har lest.......) er at tinn ikkje egnar seg til å rette opp større ujevnheter (det eg kallar oppretting).
Ideelt sett får ein jo karrosseriet "perfekt" slik at tinnsparklinga kun blir ein finish-sparkel over sveisearbeid og liknande. Men eg er iallefall ikkje der at eg får det bra nok til kun å tinnsparkle......karrosseriarbeid er jo tross alt eit fag. Difor trur eg nok sparkelboksen må fram sjølv om eg brukar tinn.
Kanskje om nokre år. 
Arrester meg om eg tek feil!
Ideelt sett får ein jo karrosseriet "perfekt" slik at tinnsparklinga kun blir ein finish-sparkel over sveisearbeid og liknande. Men eg er iallefall ikkje der at eg får det bra nok til kun å tinnsparkle......karrosseriarbeid er jo tross alt eit fag. Difor trur eg nok sparkelboksen må fram sjølv om eg brukar tinn.

Arrester meg om eg tek feil!

Last edited by Anonymous on Sun Feb 21, 2010 8:59 pm, edited 1 time in total.
1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Då er ventilasjonsopningane og profilen bak sidevindauga historie. Litt meir sliping+sparkel så blir det bærre lekkert! Må nok ha to-tre millimeter sparkel (på det meste) for å få rette forma.
[attachment=1]
[attachment=2]
Var fleire som jobb ikveld!
[attachment=3]
[attachment=1]
[attachment=2]
Var fleire som jobb ikveld!

[attachment=3]
- Attachments
-
- bilde35.jpg (162.33 KiB) Viewed 2027 times
-
- bilde36.jpg (129.29 KiB) Viewed 2022 times
-
- bilde.jpg (160.66 KiB) Viewed 2037 times
1974 1303S
Godt å få vekk appelsinbåtane! E jo ikkje ant enn rustfella uansett..
Men har montasje og sabotasje-kompaniet vorte vennar igjen?
Men har montasje og sabotasje-kompaniet vorte vennar igjen?

TLF: 97419035
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
De to i vegvesen-bunad der satt på det reinaste garasjegulvet jeg har sett på lenge! Breistein-gutta vet ikke hvor godt de har det! Og kjekt at de samarbeider til tross for rivaliseringa. Skal du kjøre Ghia på Bore, Bjørn...? 

'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
@ Geir
hva skjedde med all fyllmassen som er inni C stolpen når du sveiste ? Har en 02 med et hissig tilfelle av stålplatebortevekke rundt halvmånen og har
lyst å sveise - men usikker hva som skjer med "skummet" inni stolpen . Gravde du vekk noe?
hva skjedde med all fyllmassen som er inni C stolpen når du sveiste ? Har en 02 med et hissig tilfelle av stålplatebortevekke rundt halvmånen og har
lyst å sveise - men usikker hva som skjer med "skummet" inni stolpen . Gravde du vekk noe?
o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
o 1989 Caravelle 1.9
det stinker og ryker bra hvertfallhans wrote: @ Geir

The Wheeler dealer
står brannslukker i 03-garasjen
(ved skapet på plassen min)

o 1957 T1 std
o 1989 Caravelle 1.9
o 1989 Caravelle 1.9
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Trur det er litt mindre å skrape vekk etter sveisinga........det smelter.
Alt skal vekk uansett. Må berre lage eit passande graveredskap. 

1974 1303S
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Då er luftinntaket framfor frontruta fjerna, det samme er antenneholet og blinklysfestet på venstre side. Det slo seg litt rundt blinklysfestet, men skal klare å rette det opp så det blir bra. Lett å bli for ivrig. 
Litt småplukk inni bilen, så er det klart for storarbeidet på hekken!
[attachment=2]
[attachment=1]

Litt småplukk inni bilen, så er det klart for storarbeidet på hekken!

[attachment=2]
[attachment=1]
- Attachments
-
- bilde38.JPG (33.99 KiB) Viewed 2002 times
-
- bilde37.jpg (258.23 KiB) Viewed 1996 times
Last edited by Anonymous on Thu Feb 25, 2010 7:21 am, edited 1 time in total.
1974 1303S
Her blir det cusztom, ja!
Kjekt å få praktisert litt etter sveisekurset?

Flott!
Etterbehandler du med noe, eller skal det stå platerent?
Etterbehandler du med noe, eller skal det stå platerent?
Ingen fornuft - ren entusiasme!
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Vil ikkje akkurat sei eg kan det Tommy, men det går betre og betre!
Utruleg kjekt å sveise Andy! Skulle sikkert ha øvd meir på gamle skjermar. Er nok litt for utålmodig før eg hiv meg på "the real thing", men trur det blir greit nok. 
Er litt usikker på etterbehandling. Har latt eit felt stå ubehandla ei stund for å teste, og det er ikkje antydning til rust. Tyder på det er lite fukt i lokalet. Så snart eg er ferdig med sveisearbeidet skal eg få bilen platerein før grunning.
Veldig glad for tips. Burde kanskje behandla dei platereine områda med noko midlertidig? (Eg veit mange lakkerere er skeptisk til sink og anna på sprayboks...)

Er litt usikker på etterbehandling. Har latt eit felt stå ubehandla ei stund for å teste, og det er ikkje antydning til rust. Tyder på det er lite fukt i lokalet. Så snart eg er ferdig med sveisearbeidet skal eg få bilen platerein før grunning.
Veldig glad for tips. Burde kanskje behandla dei platereine områda med noko midlertidig? (Eg veit mange lakkerere er skeptisk til sink og anna på sprayboks...)
1974 1303S