Page 12 of 29
Sv: Norshuttle's hangar
Posted: Mon Feb 21, 2011 12:34 pm
by norshuttle
Njaaa, denne skal få ligge på marsjhøyde, men 1300 skal få komme ned litt

Sv: Norshuttle's hangar
Posted: Mon Feb 21, 2011 12:39 pm
by RZR Sune
kan du utdype ordet
litt?

Sv: Norshuttle's hangar
Posted: Mon Feb 21, 2011 1:21 pm
by norshuttle
RZR Sune wrote:
kan du utdype ordet
litt?
Trenger hjelp til og zenke den
Skulle det bli noen av zenke-gutta som hjelper meg med det så er det vel en fare for at jeg ikke kommer over støpekanten inn i garasjen engang
Må bare skrape sammen litt cash først. Måtte kjøpe ny bil rett etter nyttår da Audaen tok kvelden for godt

Sv: Norshuttle's hangar
Posted: Mon Feb 21, 2011 2:00 pm
by RZR Andy

Ikke glem at vi er FOR at bilene skal brukes!
Sv: Norshuttle's hangar
Posted: Mon Feb 21, 2011 2:14 pm
by norshuttle
Den må "sprike" med bakbeina i alle fall

+ brede kromfelger
Sv: Norshuttle's hangar
Posted: Mon Feb 21, 2011 2:16 pm
by RZR Sune
Uff da!;)
Sv: Norshuttle's hangar
Posted: Mon Feb 21, 2011 4:26 pm
by norshuttle
RZR Sune wrote:
Uff da!;)
He he, triste greier

Sv: Norshuttle's hangar
Posted: Mon Apr 04, 2011 9:52 am
by norshuttle
Da ble det en tidlig morgen med 2 bobler på eu-kontroll.
61'en samlet alle mekanikerene rundt bremsetesteren siden den hadde jevnere bremser enn en splitter ny focus
Begge bilene gikk igjennom med glans så da er vi klar til 2 nye år med puttring

Sv: Norshuttle's hangar
Posted: Mon Apr 04, 2011 10:07 am
by Sander
Hadde same oppleving med caben min, bremesene tok beinare enn ein ny Audi iflg verksmeister!
Sv: Norshuttle's hangar
Posted: Mon Apr 04, 2011 11:10 am
by Tistlo
Grattulerar!
Sv: Norshuttle's hangar
Posted: Mon Apr 04, 2011 1:05 pm
by T-1
Sv: Norshuttle's hangar
Posted: Mon Apr 04, 2011 3:00 pm
by RZR Andy
Flott det, grattulerer! Gode bremser er viktig - min fikk godkjent på det også.
Vurderer forøvrig kraftig å skifte PKK-leverandør... når du betaler full pris på en PKK har du vel krav på den servicen som hører til også?
Sv: Norshuttle's hangar
Posted: Mon Apr 04, 2011 3:20 pm
by RZR Sune
norshuttle wrote:
Da ble det en tidlig morgen med 2 bobler på eu-kontroll.
61'en samlet alle mekanikerene rundt bremsetesteren siden den hadde jevnere bremser enn en splitter ny focus
Begge bilene gikk igjennom med glans så da er vi klar til 2 nye år med puttring
Gratulerer!
Sv: Norshuttle's hangar
Posted: Tue Apr 05, 2011 4:16 pm
by Solan
RZR Andy wrote:
Flott det, grattulerer! Gode bremser er viktig - min fikk godkjent på det også.
Vurderer forøvrig kraftig å skifte PKK-leverandør... når du betaler full pris på en PKK har du vel krav på den servicen som hører til også?
Helt enig, André! Har Flower Valley blitt vanskelige nå...?
Jeg (og sikkert flere med meg?) tar gjerne imot tips om verksteder som EU-godkjenner med fokus på de viktige tinga!
Sv: Norshuttle's hangar
Posted: Tue Apr 05, 2011 4:45 pm
by RZR Andy
Har nok sine årsaker, men denne gangen ble det i overkant strengt, etter min mening. Går på vurdering av feil i forhold til kodesystemet.