Eg kan montere meg sjølv inn i ein av setene når den er klar for testkjøring!
Vist jeg har mulighet stiller jeg gjerne på litt montering og glaning/sikling også
djupevik wrote:
Eg kan montere meg sjølv inn i ein av setene når den er klar for testkjøring!
Vist jeg har mulighet stiller jeg gjerne på litt montering og glaning/sikling også
Men tror ikke det blir noe banekjøring denne gangen, de setene var ikke helt bygget for det
Men tror ikke det blir noe banekjøring denne gangen, de setene var ikke helt bygget for det
artig at du skrev det idag.. Har nettop vert på tur, og tenkte akkurat det samme da jeg hadde litt stor fart i en sving..
Nesten som man må sitte på en antiskliduk for å holde seg på plass.. Dårlig med sidestøtte hvertfall
artig at du skrev det idag.. Har nettop vert på tur, og tenkte akkurat det samme da jeg hadde litt stor fart i en sving..
Nesten som man må sitte på en antiskliduk for å holde seg på plass.. Dårlig med sidestøtte hvertfall
Hehe, ja eg og Djupviken slet litt på Eikås. Glad eg hadde rattet å holde fast i. Tenk når det kommer stor motor, da blir det problemer
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Turen på eikåsbanen hadde sikkert ikke vært halvparten så gøy om det hadde vore recaroseter i bilen! Fartsfølelsen var i alle fall enorm der jeg klamret meg fast med alt jeg hadde. Espen måtte jo bare klamre seg fast i rattet samtidig som han kastet bussen rundt løypa, kanongøy!
djupevik wrote:
Min første tanke til ditt forslag Geir er jo at det må bli fryktelig grisete å skulle prøve å spise de vaflene i god fart rundt på eikåsbana...
Gikk fint på Bore! Men mange over lang tid funker bedre. Sitter som støpt da.
djupevik wrote:
Min første tanke til ditt forslag Geir er jo at det må bli fryktelig grisete å skulle prøve å spise de vaflene i god fart rundt på eikåsbana...
Gikk fint på Bore! Men mange over lang tid funker bedre. Sitter som støpt da.