Fikk ny styredemper til Grynet fra Dalhems igår, ble bestilt på tlf. klokka 11, og hentelapp lå i postkassa på TI (=Temptation Island=Sotra) dagen etter! Postkontoret var til og med lenge åpent, så alt er ikke bare elendighet med Posten. Kan forresten anbefale Dalhems på det varmeste, rask og hyggelig service, og gode priser! Tok dessverre ikke bilde
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Fikk litt gummilister og pakninger, et innvendig dørhåndtak (pent brukt), vindusviskere og en haug med klips fra ISP-West i Californien...
Resten ligger vel fortsatt til tolling...
[attachment=1]
Katten kommer ikke derfra.... hun hører til i Bergen...
Moshe wrote:
Fikk litt gummilister og pakninger, et innvendig dørhåndtak (pent brukt), vindusviskere og en haug med klips fra ISP-West i Californien...
Skulle hatt meg nåken sånne gummilister og pakninga.. Har du link til der du kjøpte dei frå?
Last edited by Moshe on Thu Aug 21, 2008 7:27 pm, edited 1 time in total.
Moshe wrote:
Skulle hatt meg nåken sånne gummilister og pakninga.. Har du link til der du kjøpte dei frå?
Moshe wrote:
Kjekt å komme hjem fra jobb å finne postkassen halvfull av små pakker og hentelapper.
Nos T3 67 only dørhåndtak . CB senkespindler til 67 T1. Krom ringer til blinklys til ghiaen.
Attachments
DSC00368 (Small).JPG (40.12 KiB) Viewed 1572 times
DSC00367 (Small).JPG (38.91 KiB) Viewed 1575 times
DSC00369 (Small).JPG (23.37 KiB) Viewed 1576 times
Har hatt dem en liten stund nå, men pakket ut i kveld. Med ny mekkeplass på Hop, så er det jo en gylden anledning til å skaffe seg ekstra verktøy.
Har et lite Tengtools sett som jeg fikk til 18 årsdagen (20år+) - og har vært strålende fornøyd med det.
erika wrote:
Har hatt dem en liten stund nå, men pakket ut i kveld. Med ny mekkeplass på Hop, så er det jo en gylden anledning til å skaffe seg ekstra verktøy.
Har et lite Tengtools sett som jeg fikk til 18 årsdagen (20år+) - og har vært strålende fornøyd med det.
Moshe wrote:
Etter Eriks syke verktøysett, kommer jeg med et nytt teppesett fra WCM til Notchen...
Nok en gang, nydelig kvalitet og gjennomført flott laget!!!
Dette ser ut som om at det er av bra kvalitet, kan jeg få spørre om prisen?
Moshe wrote:
Etter Eriks syke verktøysett, kommer jeg med et nytt teppesett fra WCM til Notchen...
Nok en gang, nydelig kvalitet og gjennomført flott laget!!!
Dette ser ut som om at det er av bra kvalitet, kan jeg få spørre om prisen?
Dette er jo til Notchen, prisene varierer fra bil til bil (og til Notch syns jeg det var billig...).
I denne kvaliteten, med gode gjennomføringer og kanter med påsydd "cloth binding" kom dette på 155 dollar +++++
Hvis du regner inkl. mva og frakt må du regne en dollar på ca. 8 kroner...
Jeg kjøpte det fra ISP-west, men dette har jo "alle" så det kan kanskje være lurt å sammenligne priser på selve teppesettet og ikke minst på frakten.
Jeg kjøpte også en del annet, og forsendelsen kom stykkevis og delt...
Jeg hadde god tid og fikk sendt det med USPS - sparte godt over ett teppesett på det