t2 syncro *SOLGT*
Moderator: Global moderator
Sv: t2 syncro
Gogogo, Jon!!! Denne står det ditt navn på! Du må jo ha NOE å ratte rundt med, bygge garasje og alt... U need, U C!
Tja.. Eg vil da påstå at den er rimelig OK med tanke på rust, klart det finnes, det er da gammel dritt me snakker omJon T wrote: Hvordan er den rustmessig? går den for egen maskin? hva er det som må fikses før en kan få skilt på den?

Dersom du ser godt på bildene er det ein del bulker på v.s. ved bakseterekke 1. Disse går utover.
Bilen er på ingen måte eit smykke, men trur den er rimelig OK teknisk. Den var godkjent og hadde eit år igjenn til neste EU då eg parkerte den.
Kva som NÅ må fikses for å få skilter på den, ja det kan eg ikkje utala meg om, sorry.
Bilen går for eige maskin JA. Den har nå stått UTE i 2 vintrer, (eller er det berre 1??), og den kom som et skudd da den fikk strømm.
Om dette er noe den har planer om å fortsette med, kan eg ikkje garantere

Vel, som sagt skal du ha dritten, så bør det skje KJAPPT. Eg er ikkje for å kasere/øydelegge noko som andre kan ha interesse for, eller sjå seg nytte i, men det er grenser for kor lenge eg gidder sitte med dritten...
Interiøret ryker ut før 17 Mai, da blir den enten rullende lager for deler og skrot, ellers blir det chop,chop pikkis!

KOM OG HENT, ta helst med deg begge bilene + delebilen!
gjør ikke noe om du demper uttrykkene litt.... neppe noen her som hadde gått inn på en ford side og slengt drit om bilmerket de holder på med........
OOPS!!!amubus wrote: gjør ikke noe om du demper uttrykkene litt.... neppe noen her som hadde gått inn på en ford side og slengt drit om bilmerket de holder på med........

Trudde ikkje det var så hårsårt

(Kjenner at eg verkelig får lyst til å opne slusene og trekke i dei rette nervetrådene, men lar sef. være

Dersom min agenda var å bruke store utrykk å fyre opp med det du titelerer som "dritt slenging", ja da trur eg at det hadde blitt benytta litt hardare konsonantar.....
Er vel egentlig yttringsfrihet i Norge?? Iallefall meiner eg at eg bør ha 100% utalelses friheit når det gjelder mine eigne kjøretøy.
MEN, dersom nokon skulle føla seg støtt og ille berørt, så BEKLAGER, dette var selfølgelig berre mi eiga bemerking av mitt eige salgsobjekt og ikkje mynta på noko anna en min eigen dritt.
ehhe - vittig, er litt lavt under taket innimellom 

o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
- RZR-Jånni
- Moderatorer
Med utgangspunkt i nick som "Ford" så er det av naturlige årsaker lett for å se på det som drittslenging på et forum for VW. Ingen av oss som egentlig vet hva du mener om de forskjellige merker.
Kan ikke si at dette har noe med hårsårhet, lav takhøyde eller ytringsfrihet å gjøre. Mer respekt for hverandres valg av kjøretøy, og for brukerene av forumet. Case closed. 
Nå vet jeg ikke om du har forsøkt å annonsere bilen på http://www.vwbus.no/forum , men jeg har lagt ut en link til denne siden der nå for deg..

Nå vet jeg ikke om du har forsøkt å annonsere bilen på http://www.vwbus.no/forum , men jeg har lagt ut en link til denne siden der nå for deg..

Regenstadt Zombie Racewerks
67 Sika
74 1303S Big
77 Doka
84 Transporter
67 Sika
74 1303S Big
77 Doka
84 Transporter
Ellers bemerkes at dette er et forum for luftkjølt VW, ikke vannkjølt.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Stakkars mann, han prøver jo bare å bli kvitt et gammelt vrak (som vi oppfatter som gode greier)!
Er vel endel humor som ikke oppfattes mellom linjene her i verbal form. Men i bunn og grunn burde vel noen tatt grep her for å få sikret seg bil før et drama uten sidestykke utspiller seg i vossebygden? 

Siden ordet dritt står ca. åtteogsytti ganger i innlegget, synes jeg drittslenging er et av de mest treffende begrepene man kunne brukt...ford wrote:OOPS!!!amubus wrote: gjør ikke noe om du demper uttrykkene litt.... neppe noen her som hadde gått inn på en ford side og slengt drit om bilmerket de holder på med........
Trudde ikkje det var så hårsårt.
? Kaller forsåvidt alt av kjøretøy, Ford, Opel, eller VW/Audi, speler ingen kasserolle, i [bgcolor=#ff0000]PRISKLASSE 1500,-+[/bgcolor] for dritt! Dersom du trur dette er drittslenging, ja da synes eg du tar deg sjølv og "merket ditt" vell høgtidleg
.
(Kjenner at eg verkelig får lyst til å opne slusene og trekke i dei rette nervetrådene, men lar sef. være).
Dersom min agenda var å bruke store utrykk å fyre opp med det du titelerer som "dritt slenging", ja da trur eg at det hadde blitt benytta litt hardare konsonantar.....
Er vel egentlig yttringsfrihet i Norge?? Iallefall meiner eg at eg bør ha 100% utalelses friheit når det gjelder mine eigne kjøretøy.
MEN, dersom nokon skulle føla seg støtt og ille berørt, så BEKLAGER, dette var selfølgelig berre mi eiga bemerking av mitt eige salgsobjekt og ikkje mynta på noko anna en min eigen dritt.

Torbjørn, berre kjøyr han opp te meg so ska eg selga han fø deg
lover å ikkje kappa ut takluko og sveisa inn i ein baybuss som står her før salg! 

TLF: 97419035
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
"Interiøret ryker ut før 17 Mai, da blir den enten rullende lager for deler og skrot, ellers blir det chop,chop pikkis!"
Synd om bilen endar opp full av drit.
1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
2018 Husqvarna Vitpilen 701
Passer nok dårlig i baybuss det taket....Tistlo wrote: Torbjørn, berre kjøyr han opp te meg so ska eg selga han fø deglover å ikkje kappa ut takluko og sveisa inn i ein baybuss som står her før salg!
![]()

HEY! Kven sa DRIT!!???!!! Det står da deler?? (og skrotGSR wrote: "Interiøret ryker ut før 17 Mai, da blir den enten rullende lager for deler og skrot, ellers blir det chop,chop pikkis!"

Må`kje ta ting så forb.... høgtidleg

Kva er galt med å ha påloggings navn Ford?? Er det greitt at eg er døpt Torbjørn??? Burde eg forandre navnet mitt til Knut???

Når det gjelder respekt for kvarandres valg for kjøretøy, ja så er vel nettop det å tilby andre som kan ha interesse for det som er drit i eigne auger i steden for å bare kaste "søppla" nettopp det?? Sjå litt lenger enn sin eigen nesetipp??
Takk til RZR-Jånni for å legge den ut på buss forumet! (Synes jo at det er rimelig lav takhøgde her da..) Det ser ut som om det gjore susen! Ser som om den blir henta av ein trivelig Haugesunder.
Ellers takk til Tistlo for tilbudet! Står MASSE anna gammel drit her! Berre å ta ein tur.. Kan ein ihelrusta MG friste?? Det er så rusta at det knapt kan kallast dritt eingong!

Kva med ein Neckar Europa?? Har jo også den andre Syncro`n som treng ny eiger... Denne ryker ut av garasjen i vår/sommer for å gje plass til dekkmaskiner + div. anna utstyr.
Vel, vel det får meine og synse på etter beste forgodt befinnende! Tar det ikkje så tungt eg!!
Har i alle fall fått ein masse PR rundt annonsa! Og som dei seier; "All PR er god PR!!!

Veldig bra innlegg! Bra at du ikke blir skremt fra å kommentere, mange hadde nok dessverre skygget banen og droppet flere innlegg på forumet. Det er til tider lav takhøyde her, men det er det heldigvis bare noen få som går igjen med sure oppgulp. Jeg for min del synes sånne innlegg frisker opp, du fikk i det minste mye blest om annonsen din!ford wrote:HEY! Kven sa DRIT!!???!!! Det står da deler?? (og skrotGSR wrote: "Interiøret ryker ut før 17 Mai, da blir den enten rullende lager for deler og skrot, ellers blir det chop,chop pikkis!"
Synd om bilen endar opp full av drit.).
![]()
![]()
Må`kje ta ting så forb.... høgtidleg. Eg blir altid glad når nokon som skal kvitte seg med noko ser på det som drit. Den samme driten er ofte GULL i mine auger! Er da vel mykje tristere om ein finn "GULL" på opphogg???
Kva er galt med å ha påloggings navn Ford?? Er det greitt at eg er døpt Torbjørn??? Burde eg forandre navnet mitt til Knut???(TAKHØGDE??).
Når det gjelder respekt for kvarandres valg for kjøretøy, ja så er vel nettop det å tilby andre som kan ha interesse for det som er drit i eigne auger i steden for å bare kaste "søppla" nettopp det?? Sjå litt lenger enn sin eigen nesetipp??
Takk til RZR-Jånni for å legge den ut på buss forumet! (Synes jo at det er rimelig lav takhøgde her da..) Det ser ut som om det gjore susen! Ser som om den blir henta av ein trivelig Haugesunder.
Ellers takk til Tistlo for tilbudet! Står MASSE anna gammel drit her! Berre å ta ein tur.. Kan ein ihelrusta MG friste?? Det er så rusta at det knapt kan kallast dritt eingong!
Kva med ein Neckar Europa?? Har jo også den andre Syncro`n som treng ny eiger... Denne ryker ut av garasjen i vår/sommer for å gje plass til dekkmaskiner + div. anna utstyr.
Vel, vel det får meine og synse på etter beste forgodt befinnende! Tar det ikkje så tungt eg!!
Har i alle fall fått ein masse PR rundt annonsa! Og som dei seier; "All PR er god PR!!!![]()

1967 T2 Panel
1967 Karmann ghia
1967 Karmann ghia
.... its not only but but som en annen solberg skulle sagt det. Håper Tistlo henter all dritten din og får det på veien igjen...
Du kan jo bygge syncro av dokabayen din Tistlo??
.... nei pokker den bayen har jo dritlav takhøyde!!
Du kan jo bygge syncro av dokabayen din Tistlo??
.... nei pokker den bayen har jo dritlav takhøyde!!
www.samboen.com
1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4
Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller!
1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4
Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller!