Det blir nok nærmer vinteren. Trenger en ukes tid med kaldt og tørt vær i forkant hvis det skal være noen særlig vits. Kyrkjevatnet er temmelig grumsete, så det trenger en periode med lite omrøring først.VWegard wrote: Har det blitt noen dykkertur enda?![]()
VW under vann
Moderator: Global moderator
Sv: VW under vann
T1, 1969 "Møyfrid"
Fikk i helga høre at det ligger en boble, sanynligvis oval, (det var ikke splitt..) i sjøen mellom litle høydalen og store høydalen i flora komune for de som er kjent der... vist det skulle være noen dykkere her kan jeg oppgi mer nøaktig.. 
Han hadde den der ute før det var laget skikkelig vei mellom Eikefjord og Naustal. Han reiste til sjøs og i mellomtida hadde noen "kamerater" stjålet bilen, drukket og herja å dytta bilen ut for ei skråning og ned i sjøen.. elendige idiota! det her var rundt 70/80 tallet... sån er det..

Han hadde den der ute før det var laget skikkelig vei mellom Eikefjord og Naustal. Han reiste til sjøs og i mellomtida hadde noen "kamerater" stjålet bilen, drukket og herja å dytta bilen ut for ei skråning og ned i sjøen.. elendige idiota! det her var rundt 70/80 tallet... sån er det..
-1969 bay deluxe.
- Gaute(alutig)
- Supermedlem
Tror vi må snakkes om det der Stephan...
Driver med fridykking, så hvis den ikke ligger altfor dypt (20m+) så burde det være mulig å finne den
Driver med fridykking, så hvis den ikke ligger altfor dypt (20m+) så burde det være mulig å finne den

55 oval (solgt)
60 boble (solgt. Skulle eg aldri ha gjort)
72 crossover Dobbelkabiner (solgt)
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel
Den er god 
Jeg kan komme ut på verkstedet med kart en kveld/helg du jobber med bilen.
Han sa det var djupt der men hvor mye vet jeg ikke. Kanskje du har kart som viser det? Det kom vist olje opp i lengre tid i etterkant..

Jeg kan komme ut på verkstedet med kart en kveld/helg du jobber med bilen.
Han sa det var djupt der men hvor mye vet jeg ikke. Kanskje du har kart som viser det? Det kom vist olje opp i lengre tid i etterkant..
-1969 bay deluxe.
Denne ekspedisjonen vil eg også være med på. Fridykker naken, har ikkje bly, men det er vel for kaldt no. Sikkert eit syn frå fly forresten....
-78 T1 1303 Karman Cab
-75 T2 1600 Westfalia camping bay
-74 T1 1303 S + 1997
-72 T1 1302 LS + 2001
-69 T1 1300 + 1986
-54 T1 1200 + 1982
-75 T2 1600 Westfalia camping bay
-74 T1 1303 S + 1997
-72 T1 1302 LS + 2001
-69 T1 1300 + 1986
-54 T1 1200 + 1982
Spesielt i det du snur, etter å ha henta meir luft, Sander.. 

Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
- Gaute(alutig)
- Supermedlem
HO HO!!
Detta blir bra, aldri i verda!
Pass deg Sander, eg har harpun!
Har hørt at det er god pris på hvit kobbe..
Har noen "backpacker"(flaskedykkere) kompiser som dykker på alt mulig rart. Kanskje de kan bistå så vi kan få tatt noen bilder hvis den ligger for dypt for fridykking.
Detta blir bra, aldri i verda!
Pass deg Sander, eg har harpun!
Har hørt at det er god pris på hvit kobbe..

Har noen "backpacker"(flaskedykkere) kompiser som dykker på alt mulig rart. Kanskje de kan bistå så vi kan få tatt noen bilder hvis den ligger for dypt for fridykking.
55 oval (solgt)
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel