Page 2 of 4

Sv: Puma

Posted: Thu Jul 31, 2008 12:03 am
by erika
Trivelig kveld, selv om vi ikke kom i mål!
[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
Her oppdager kanskje eieren at han har fått FEIL forstilling:
[attachment=4]
Noen var akkurat kommet fra Charterferie:
[attachment=5]

Sv: Puma

Posted: Thu Jul 31, 2008 12:50 am
by Moshe
Synd når feile deler saboterer en dugnad... :(
Men innsatsen var det ikke noe å si på... ;)

[attachment=1]
[attachment=2]

... andre konsentrerte seg om å få klubbilen til å gå reint...  :angel:
Men det ble en bortkastet kveld for oss også, ble ikke det grann bedre uansett hva vi prøvde... :o
Nå blir det til å sjekke ut Haynes og andre godbøker... 8)

[attachment=3]

Sv: Puma

Posted: Thu Jul 31, 2008 6:26 am
by RZR Andy
Det er etter hvert det vanlige med bytte av forstillinger...alltid nødvendig å improvisere - eller bare vente på deler!  ;)
Bussen er klar for SCC da? Hvem skal kjøre den?

Sv: Puma

Posted: Thu Jul 31, 2008 8:39 am
by Jon T
Akkurat nå nyter bilen sine siste dager med ass down & nose up  ;)

Det var også en som endelig har vunnet i Joker Nord og derfor bygget motor med mye bling bling på, det finnes vel bilder av det også?

Sv: Puma

Posted: Thu Jul 31, 2008 8:55 am
by RZR Andy
Hva var det som var feil med delene?

Sv: Puma

Posted: Thu Jul 31, 2008 10:55 am
by Jon T
Alle delene var riktig untatt forstillingen som ikke var smalnet de nevnte 2"

Sv: Puma

Posted: Thu Jul 31, 2008 11:49 am
by RZR Andy
Kjedelige greier det der...men en originalbredde forstilling er det DEFINITIVT flere forumbrukere her som trenger, så du bør ikke ha noen problem med å bli kvitt den igjen. Tror ikke det er mange som er klar over hvor dårlige forstillinger de kjører rundt med, disse ruster opp fra innsiden fordi dreneringshullene under tettes med tectyl.
Når jeg tenker meg om så er det en ting som kan være greit å ha i bakhodet:
disse to styretappene som er sveist på forstillingen for å låse styresnekken har jeg vært borti at faktisk kanskje står feilplassert- Var vel et tema på vwnorge, flere som har erfart det.

Sv: Puma

Posted: Thu Jul 31, 2008 11:50 am
by Moshe
RZR-Andy wrote: Bussen er klar for SCC da? Hvem skal kjøre den?
Nei, det er det den ikke er... men kanskje den blir...? ;)

Sv: Puma

Posted: Thu Jul 31, 2008 2:28 pm
by VW 181
Moshe wrote:
RZR-Andy wrote: Bussen er klar for SCC da? Hvem skal kjøre den?
Nei, det er det den ikke er... men kanskje den blir...? ;)
Er ledig som sjåfør!

jh

Sv: Puma

Posted: Thu Jul 31, 2008 9:50 pm
by RZR Andy
Det hørtes ut som en god idé spør du meg - VWACB bør jo markere seg på Norges største treff? All PR er god PR og zwitter-bays er jo i skuddet som aldri før!

Sv: Puma

Posted: Thu Jul 31, 2008 9:51 pm
by RZR-Jånni
RZR-Andy wrote: Det er etter hvert det vanlige med bytte av forstillinger...alltid nødvendig å improvisere - eller bare vente på deler!  ;)
Bussen er klar for SCC da? Hvem skal kjøre den?
Neinei... Takke meg til en god 03-forstilling! Myyyye lettere enn det gamle dritet dere holder på med! :P

Sv: Puma

Posted: Thu Jul 31, 2008 9:52 pm
by RZR-Jånni
Moshe wrote: Synd når feile deler saboterer en dugnad... :(
Men innsatsen var det ikke noe å si på... ;)

... andre konsentrerte seg om å få klubbilen til å gå reint...  :angel:
Men det ble en bortkastet kveld for oss også, ble ikke det grann bedre uansett hva vi prøvde... :o
Nå blir det til å sjekke ut Haynes og andre godbøker... 8)
Er`n uggen? Hva er symptomene?

Sv: Puma

Posted: Thu Jul 31, 2008 10:54 pm
by Fralg
Går som en drøm på tomgang men ved akselerasjon mister den det meste av sine 48 hk og nykker og rister
Ved jevn hastighet/belastning går den greit igjen

Det merkelige er at alle problemene dukket opp etter jeg fylte opp bensintanken på den.
Blåste derfor fargasseren uten det hjalp. Har også sjekket stiftåpning og tenning.


Noen ide?

Sv: Puma

Posted: Fri Aug 01, 2008 8:36 am
by Jon T
sjekket dere akselrasjons pumpen/staget/pakningen?

Sv: Puma

Posted: Fri Aug 01, 2008 10:45 am
by RZR-Jånni
Fralg wrote: Går som en drøm på tomgang men ved akselerasjon mister den det meste av sine 48 hk og nykker og rister
Ved jevn hastighet/belastning går den greit igjen

Det merkelige er at alle problemene dukket opp etter jeg fylte opp bensintanken på den.
Blåste derfor fargasseren uten det hjalp. Har også sjekket stiftåpning og tenning.


Noen ide?
Få noen kompetente personer til å fylle drivstoff??
Men, den går på samme bensinen ennå og? Det er idet det trampes i bånn, at den begynner å nykke og herje? Og så kommer den seg etterhvert, eller?