VW 181 wrote:
Da har yngstejenten og jeg vært og tittet på denne. Stilig bil!
Hadde med pakninger til begge baklysene, da den ene manglet Disse kommer fra 181en. Disse er lukket inn mot motorrommet, for å unngå fuktighet.
Gutta var i god gang med montering og kobling av lys. Ser ut som om de passet.
Har også funnet frem lykteglass i helrød, tar dem med imorgen på Lagunen, så får du dem der.
Datteren digget Charlie (hunden). De koste seg godt sammen.
Takk for titten!
John Harry
Takk for besøk og pakningene De passet perfekt. Eg tar med noen kroner for pakningene og lykteglassene i morgen
Hehe, ja Charlie likte hun og så de passet bra sammen de
NB! Jeg har sett en del på pepco. Tenkte på dette i boblen før judson settet dukket opp. Tror disse nye fra speedwell kun passer til 25/30 hk, som de kaller 25/36 hp i USA.. Forskjeller mellom DIN hk og PS hk eller noe sånt...
Står litt om det på thesamba.
57 - 117 Oval Ragtop - No longer Supercharged by Judson
65 - 343 Karmann Ghia
djupevik wrote:
Grattis med fet bil
Hva med noe slikt av fargevalg? Da slipper du å lakke fangerene på nytt
Hvor ble det av Olivia forresten?
Hehe, kanskje det
Olivia ble solgt til Ski. Ut av byn desverre, men for min del er det greit å ikke se den bilen i nabolaget for
då vil eg bare ha den tilbake
Grattis med splitt! Den kan jo bli meget bra, den skal vel senkes...?
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
I går mistet eg nesten alt av bremser ned bakken fra jobben, så i no holder vi på å fikse litt.
Det som hadde skjedd var at trommelen venstre foran hadde knagd på ene bremserøret og dermed ble det lekkasje.
Men det positive er at no blir bremsene justert og i tipp topp stand... Håper eg... Ikke helt ferdig enda
Noen som er flink på photoshopping?
Vi har funnet ut hvordan vi skal ha pickup'en så kunne tenkt meg å sett et bilde av det
Planen var å ha den rød og svart. Rød nede, svart i midten foran og svart stripe øverst langs hele lemmen på siden og rødt tak.
Og så blir det litt senk og noen rå felger
Om noen vil ta på seg oppdrag med å leke litt med bil og farger på pcen så er eg evig takknemlig.