deler te salgs på finn
Moderator: Global moderator
Sv: deler te salgs på finn
3 skruehull. Regner med å være på bbh i totiden, som du etterlyste i en annen tråd...
-69 Fastback
-60 T1
-60 T1
- Superbeetle
- Juniormedlem
Det tenkte jeg ikke på.. men da går det jo kanskje an å ordne om det skulle være aktuelt. Prøver å få pappa med til å spleise!;-) vi har sett etter gråtass en stund, men har liksom ikke helt "tatt steget"..Tistlo wrote: henrik, eg har sikkert noko fiiiiine ja, men er da 1 skruehol eller er da med 3stk ?
øyvind, er ikkje skilt på den nei, svert få traktorar som har da frå 50taletmen da er berre å reisa til tvilsynet og registrera den, men då må du fiksa (dei få) lysene som er på han blandt anna. men da består seg jo av å trekka nokon nye ledningar opp.
Henrik du får ein pm imorgo nor eg har sett etter deler,
og øyvind da er absolutt berre til å ta steget, skal ikkje vera noko utfordring å få den registert er mange som er da, men du må jo betala div bonusar som forsikring og årsavgift men da er jo ikkje rare greiene då.
kan kanskje få til noko levering vist da hjelper på;) send meg ein pm so kan me ta da vidare dar
og øyvind da er absolutt berre til å ta steget, skal ikkje vera noko utfordring å få den registert er mange som er da, men du må jo betala div bonusar som forsikring og årsavgift men da er jo ikkje rare greiene då.
kan kanskje få til noko levering vist da hjelper på;) send meg ein pm so kan me ta da vidare dar
TLF: 97419035